Convocatoria per l’elecció del President de la Federació de Voleibol de les Illes Balears
30 Septiembre 2009 | Por Llorens | Categoria: Volley
VOLEY
D’acord al calendari electoral, en data d’avui s’ha remés als assembleistes, per correu ordinari i electrónic, la convocatòria per a l’assemble general extraordinaria per a l’elecció del president i membres de la Junta directiva de la Federació de Voleibol de les Illes Balears, que s’adjunta en aquesta noticia.
|
|
|
||||
|
|
|
|
Sr. President
Seguint les instruccions del president de la Junta Electoral per a l’elecció de president i Junta Directiva de la Federació de Voleibol de les Illes Balears, us convoco a la sessió de l’Assemblea General Extraordinària que es durà a terme el dia 7 de novembre de 2009, a les 11.00 hores en primera convocatòria i a les 11.30 hores en segona, a la Sala de Premsa de la Conselleria d’Esports i Joventut, Avinguda Uruguai, s/n (velòdrom Palma Arena) de Palma, amb l’únic punt de l’ordre del dia:
- Elecció del president i membres de la Junta Directiva de la Federació de Voleibol de les Illes Balears per al període 2009-2012.
D’acord al calendari electoral es comunica que des de avui 29 de setembre de 2009 i fins el dia 13 d’0ctubre de 2009 estarà obert el termini per a la presentació de candidatures per a cobrir els càrrecs de president i de la Junta Directiva.
Palma, 29 de setembre de 2009
La secretària Vist i plau
de la Junta Electoral President de la Junta Electoral
Carmen Gayá García Rafael Alomar Colom
(signat els originals)




