IV OPEN INTERNACIONAL ESCACS CIUTAT DE PALMA, TROFEU IBEROSTAR
18 Noviembre 2009 | Por Editor | Categoria: Ajedrez, General, Otros Deportes
IV OPEN INTERNACIONAL ESCACS CIUTAT DE PALMA, TROFEU IBEROSTAR
Palma, 17 de novembre.- L’Institut Municipal de l’Esport, la Federació Baleard’Escacs i el Grup Iberostar, han presentat avui el IV Open Internacional Escacs Ciutat de Palma, Trofeu Iberostar.
El torneig que començarà el dissabte 21 de novembre se desenvoluparà a les instal·lacions del Iberostar Royal Cristina, Platja de Palma, i finalitzarà el dissabte dia 28 de novembre. Les jornades es disputaran a partir de les 20.30h els dies feiners i a les 1630h els dissabtes i diumenges.
Un alt nombre de participants s’han adherit a aquesta nova edició, de la qual, hi ha jugadors de 35 nacionalitats diferents. A més de 9 jugadors d’elit amb més de 2600 punts FIDE i més de 70 jugadors amb títols Internacionals, sense deixar de costat als aficionats amb jugadors procedents d’Espanya, Alemanya, França o Ucraïna.
Fins a d’a d’avui, hi ha un total de 160 participants, nombre molts superior a les anteriors edicions, fent que la IV Open Internacional Ciutat de Palma, Trofeu Iberostar, sigui tot un èxit de participació.
En aquest sentit, l’IME potencia el binomi esport-turisme amb l’organització, patrocini o col·laboració d’esdeveniments esportius d’aquestes característiques. Contribuint així, a la desestacinalització turística amb la participació de jugadors de tot el món i sobretot, impulsant unes de les zones turístiques de Palma per excel·lència, com és la platja de Palma durant la temporada baixa.




