L´escola de voleibol del Club Voleibol Pòrtol
12 Enero 2010 | Por Llorens | Categoria: General, Volley
L’escola de volei del CV Pòrtol la formen un total de 30 jugadors/es (sis nines i vint-i-quatre nins) entre 8 i 12 anys. El poliesportiu Costa i Llobera de Pòrtol (Marratxí) és la seu de l’escola. Aquí entrenen dimarts i dijous de 15.30 a 17.30 hores. Tots ells/ posen molt d’interès i s’esforcen per aprendre.
En Boni Molada, juntament amb na Carme Caimari i en Tomeu Quetglas, són els responsables de posar els fonaments en els joves jugadors i jugadores.
Des de l’escola de volei volem fomentar un voleibol educatiu: produir satisfacció, generar interès i produir millores i avanços en la seva pràctica real. Això és, aconseguir que els nins o les nines a través de jocs i/o d’exercicis (de forma integrada) restin “enganxats” al voleibol.
També volem que la pràctica del voleibol afavoreixi l’adquisició de valors i actituds relacionades amb el treball en equip, la perseverància i l’esforç personal i col•lectiu, el respecte per un mateix i pels altres i l’acceptació natural de normes de convivència imprescindibles per a la vida en societat.
L’escola de volei participa enguany en els JOCS ESPORTIUS ESCOLARS que patrocina la Direcció Insular d’Esports del Consell de Mallorca. Presenta un equip de cinc benjamins i dos equips de sis alevins. Tots/es tenen molta il•lusió
C.Voleibolportol
Informa deportebalear.com






hola ,soy cubano especialista en el deporte tengo experiencia como entrenador ,principalmente en categorias menores y juveniles femeninas .Radico en estos momentos en venezuela ,estado lara ,este es mi numero 04264574483.gracias.