Gaspar Roura no seguirà en el MENORCA BÀSQUET

24 junio 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

El Menorca Bàsquet ha decidit no traslladar cap oferta de renovació a l’entrenador assistent Gaspar Roura, que ha estat lligat al club de Bintalfa des del 21 de novembre de 2006 fins el dia d’avui.

Gaspar Roura (33 anys) va arribar al Menorca Bàsquet de la mà de Ricard Casas, amb el qual havia col•laborat amb anterioritat. El tècnic català, que ha completat quatre temporades a l’entitat, ha aportat durant aquest temps un treball específic de ‘scouting’ i muntatge audiovisual, fonamental en el bàsquet modern.

Natural de Santa Coloma de Farners (Girona), Roura havia treballat a les categories inferiors del Santa Eugènia de Farners i va col•laborar amb el Tarragona de LEB (05/06). A Menorca, Roura ha format part del cos tècnic amb Ricard Casas, Javier Imbroda i Paco Olmos.

Després de tres anys i set mesos i una vegada acabada la relació contractual amb el Menorca Bàsquet SAD, el club dessitja tota la sort en la seva vida professional i personal, agraïnt la professionalitat i el compromís amb que ha desenvolupat la seva feina durant aquestes últimes quatre temporades.

Gaspar Roura no seguirá en el Menorca Bàsquet

El Menorca Bàsquet ha decidido no trasladar ninguna oferta de renovación al entrenador asistente Gaspar Roura, que ha estado ligado al club de Bintalfa desde el 21 de noviembre de 2006 hasta el día de hoy.

Gaspar Roura (33 años) llegó al Menorca Básquet de la mano de Ricard Casas, con el que había colaborado con anterioridad. El técnico catalán, que ha completado cuatro temporadas en la entidad, ha aportado durante este tiempo un trabajo específico de ‘scouting’ y montaje audiovisual, fundamental en el baloncesto moderno.

Natural de Santa Coloma de Farners (Girona), Roura había trabajado en las categorías inferiores del Santa Eugènia de Farners y colaboró con el Tarragona de LEB (06/05). En Menorca, Roura ha formado parte del cuerpo técnico con Ricard Casas, Javier Imbroda y Paco Olmos.

Después de tres años y siete meses y una vez terminada la relación contractual con el Menorca Básquet SAD, el club desea toda la suerte en su vida profesional y personal, agradeciendo la profesionalidad y el compromiso con que ha desarrollado su trabajo durante estas últimas cuatro temporadas.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com