Renovació a ritme ACB

16 julio 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

La gent de Menorca té fam d’ACB. I la prova la tenim a les darreres hores a les oficines del Pavelló Menorca. El procés de renovació d’abonaments va a un bon ritme i els aficionats que volen renovar ‘in situ’, així ho testimonia.

Aquests darrers dies per les oficines del Menorca Bàsquet veiem circular prou gent que volen gaudir de l’espectacle de l’ACB a la illa. El descens dels preus en un 5% respecte la darrera temporada a ACB es un dels incentius que fa que els aficionats vulguin ser els primers en tenir el seu abonament. La campanya d’abonaments Som Menorca i amb el component solidari del donatiu d’un euro per abonat a UNICEF a començat amb bon peu.

El Menorca Bàsquet cerca més proximitat amb els seus seguidors donant tot tipus de facilitats econòmiques per renovar els seus abonaments. La gent està responent satisfactòriament,  formant reduïdes cues d’abonats –per dotzenes, tenint en compte que també es pot renovar per correu electrònic o automàticament si no es comunica el contrari- i que volen tornar a viure l’espectacle de la millor lliga d’Europa.

Tenint en compte la complicada situació econòmica global que es viu en aquests moments, el Menorca Bàsquet s’adapta a tothom reduint els preus un 5%. El club és un dels pioners en prendre aquest tipus de mesures.

Els abonats actuals quedaran renovats automàticament el dia 19 de juliol, si abans no han comunicat el contrari. Després s’obrirà el període de canvi de seient, els dies 19 i 23 de juliol. El club facilita, també, el pagament de les quotes: es podrà pagar en efectiu, amb targeta de crèdit o en tres còmodes terminis (20 de juliol, 5 d’agost i 5 de setembre).

Els abonats renovats podran recollir el seu carnet i un obsequi amb el nou distintiu del club a partir del 16 d’agost. També existeix l’opció de rebre el carnet a casa abonant un euro més.

Per altra banda, els aficionats que vulguin abonar-se de nou al club en la seva nova etapa a ACB, podran fer-ho a partir del dia 24 d’agost. Bé passant personalment per les oficines del Pavelló Menorca (de 9.30 a 14.30, horari d’estiu), o bé telefonant al 971 369 299 –també en horari d’oficina- o enviant un correu electrònic a la direcció: atencionabonado@menorcabasquet.com.

Renovación a ritmo ACB

La gente de Menorca tiene hambre de ACB. Y la prueba la hemos encontrado las últimas 48 horas en las oficinas del Pavelló Menorca. El proceso de renovación de abonos va a un buen ritmo y la presencia de aficionados que quieren renovar ‘in situ’, así lo atestigua. La campaña de abonados Som Menorca (Somos Menorca) y con el componente solidario de donar un euro por cada abonado a UNICEF ha empezado con buen pie.

Estos últimos días por las oficinas del Menorca Bàsquet vemos circular bastante gente que quieren disfrutar del espectáculo de la ACB en la isla. El descenso de los precios en un 5% respecto la última temporada en ACB es uno de los incentivos que hace que los aficionados quieran ser los primeros en tener su abono.

El Menorca Bàsquet búsqueda más proximidad con sus seguidores dando todo tipo de facilidades económicas para renovar sus abonos. La gente está respondiendo satisfactoriamente, formando reducidas colas de abonados-por docenas, teniendo en cuenta que también se puede renovar por correo electrónico o automáticamente si no se comunica lo contrario-y que quieren volver a vivir el espectáculo de la mejor liga de Europa.

Teniendo en cuenta la complicada situación económica global que se vive en estos momentos, el Menorca Bàsquet se adapta a todos reduciendo los precios un 5%. El club es uno de los pioneros en tomar este tipo de medidas.

Los abonados actuales quedarán renovados automáticamente el día 19 de julio, si antes no han comunicado lo contrario. Después se abrirá el periodo de cambio de asiento, los días 19 y 23 de julio. El club facilita, también, el pago de las cuotas: se podrá pagar en efectivo, con tarjeta de crédito o en tres cómodos plazos (20 de julio, 5 de agosto y 5 de septiembre).

Los abonados renovados podrán recoger su carné y un obsequio con el nuevo distintivo del club a partir del 16 de agosto. También existe la opción de recibir el carnet en casa abonando un euro más.

Por otra parte, los aficionados que quieran abonarse de nuevo al club en su nueva etapa en ACB, podrán hacerlo a partir del día 24 de agosto. Bueno pasando personalmente por las oficinas del Pabellón Menorca (de 9.30 a 14.30, horario de verano), o bien llamando al 971 369 299-también en horario de oficina-o enviando un correo electrónico a la dirección: atencionabonado@menorcabasquet.com .

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com