Menorca Bàsquet entrenament a Ciutadella

18 agosto 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

Sessió ACB a Ciutadella

18/08/2010 – Àrea de Comunicació

El Menorca Bàsquet realitzarà un entrenament amb públic al Pavelló Esportiu Municipal de Ciutadella (Menorca). L’acte, que està emmarcat dins el programa Open Day, serà el dia 31 d’agost a les 19:45 hores.

L’equip d’ACB farà aquesta primera activitat pública a Ciutadella. La jornada consistirà en un entrenament obert al públic, quan quedi un quart per les vuit del vespre.

En acabar la sessió dirigida per Paco Olmos i el seu cos tècnic, l’equip es posarà a disposició dels aficionats per a la firma d’autògrafs i presa de fotografies.

Recollida de carnets, obsequis i entrades pel Memorial Timoner

El club desplaçarà el departament d’atenció a l’abonat a la instal•lació esportiva del ponent de l’illa amb la finalitat d’agilitzar el tràmits d’entrega de carnets, obsequis i venda de l’entrada pel IX Memorial Timoner (Menorca Bàsquet – DKV Joventut, dia 22 de setembre) als abonats de Ciutadella i Ferreries.

Qui vulgui recollir el seu carnet d’abonat, el clauer-obsequi del club i comprar l’entrada pel partit de presentació de l’equip de Paco Olmos ha de comunicar-ho al club amb antelació, via correu electrònic (atencionabonado@menorcabasquet.com) o per telèfon (971 369 299).

El departament d’atenció a l’abonat també oferirà informació al públic en general de com fer-se nou abonat del Menorca Bàsquet.

Sesión ACB del Menorca Bàsquet en Ciutadella

El Menorca Bàsquet realizará un entrenamiento con público en el Pavelló Esportiu de Ciutadella (Menorca). El acto, que está enmarcado dentro del programa Open Day, será el día 31 de agosto a las 19:45 horas.

El equipo de ACB hará esta primera actividad pública en Ciutadella. La jornada consistirá en un entrenamiento abierto al público, cuando quede un cuarto para las ocho de la tarde.

Al acabar la sesión dirigida por Paco Olmos y su cuerpo técnico, el equipo se pondrá a disposición de los aficionados para la firma de autógrafos y toma de fotografías.

Recogida de carnets, obsequios y entradas para el Memorial Timoner

El club desplazará el departamento de atención al abonado a la instalación deportiva del poniente de la isla con el fin de agilizar los trámites de entrega de carnés, obsequios y venta de la entrada para el IX Memorial Timoner (Menorca Bàsquet – DKV Joventut, día 22 de septiembre) a los abonados de Ciutadella y Ferreries.

Quien quiera recoger su carné de abonado, el llavero-obsequio del club y comprar la entrada para el partido de presentación del equipo de Paco Olmos ha de comunicarlo al club con antelación, vía correo electrónico (atencionabonado@menorcabasquet.com) o por teléfono (971 369 299).

El departamento de atención al abonado también ofrecerá información al público en general de cómo hacerse nuevo abonado del Menorca Bàsquet.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com