ACTUALITAT MENORCA BÀSQUET Presentació del planter

15 octubre 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto, Fútbol

El Menorca Bàsquet presentarà la resta d’equips que completen el club, en el decurs del partit que diumenge l’enfrontarà amb el Lagun Aro GBC (12:30h; IB3). L’acte es farà en el descans d’aquest partit corresponent a la jornada 3.

El Menorca Bàsquet donarà a conèixer a l’afició, que es reuneix cada setmana al voltant de l’espectacle de l’ACB, els equips de base, formació i competició que completen l’estructura esportiva de l’entitat.

Serà en el descans del partit que jugaran l’equip de Paco Olmos i el Lagun Aro GBC que entrena Pablo Laso. El Menorca Bàsquet presentarà sobre el parquet 13 equips amb els corresponents tècnics. Al voltant de 250 membres conformen aquesta estructura que creix en número i qualificació.

Els tècnics-professors que promouen el bàsquet i la formació personal son Joan Junoy, Miguel Fernánez, Tato Airós, Carles Solà, Xavi Carreras, Sonia Sastre, Rosa Sánchez, Liam Line, Chus Ainsa, Elisabet Salord, Alberto Díaz, Toni Coca i Álvaro Vaquero. Sis d’aquests entrenadors tenen el títol d’entrenador superior i la resta de primer o segon nivell, amb expectatives de promocionar-se també en l’estrat superior.

El Menorca Bàsquet, a més dels jugadors propis, ha posat en marxa un programa de col•laboració i foment del bàsquet amb les escoles de La Salle Maó, Sant Josep, Verge de Gràcia, Verge del Carme i Mateu Fontirroig.

Presentación de la cantera

El Menorca Bàsquet presentará el resto de equipos que completan el club, en el transcurso del partido que el domingo le enfrentará con el Lagun Aro GBC (12:30 h; IB3). El acto se hará en el descanso de este partido correspondiente a la jornada 3.

El Menorca Bàsquet dará a conocer a la afición, que se reúne cada semana en torno al espectáculo de la ACB, los equipos de base, formación y competición que completan la estructura deportiva de la entidad.

Será en el descanso del partido que jugarán el equipo de Paco Olmos y el Lagun Aro GBC que entrena Pablo Laso. El Menorca Bàsquet presentará sobre el parqué 13 equipos con los correspondientes técnicos. Alrededor de 250 miembros conforman esta estructura que crece en número y calificación.

Los técnicos-profesores que promueven el baloncesto y la formación personal son Joan Junoy, Miguel Fernánez, Tato Airós, Carles Solà, Xavi Carreras, Sonia Sastre, Rosa Sánchez, Liam Line, Chus Ainsa, Isabel Salord, Alberto Díaz, Toni Coca y Álvaro Vaquero. Seis de estos entrenadores tienen el título de entrenador superior y el resto de primer o segundo nivel, con expectativas de promocionarse también en el estrato superior.

El Menorca Bàsquet, además de los jugadores propios, ha puesto en marcha un programa de colaboración y fomento del baloncesto con las escuelas de La Salle Mahón, San José, Virgen de Gracia, Virgen del Carmen y Mateu Fontirroig.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com