Menorca Bàsquet: Menorca-Granada dedicat al poble d’Alaior

1 noviembre 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

El Menorca Bàsquet dedica el partit de diumenge 7 de novembre contra el CB Granada (12:15h), al municipi d’Alaior. És la segona acció, encetada amb Es Castell, del programa ‘Som Menorca’ dirigit als pobles i els seuscol•lectius.

Diumenge, un salt cap a l’objectiu

Alaior serà la segona població de l’illa a la què el Menorca Bàsquet dedicarà un partit. L’entitat ha decidit que sigui el de diumenge, corresponent a la jornada 6, contra un rival com el CB Granada, important en la cursa per aconseguir l’objectiu de la temporada.

El Menorca Bàsquet farà, abans, una visita al Col•legi La Salle. Dos jugadors, aquest dimecres, cap a les 10.00 hores, visitaran els alumnes i els joves jugadores del club, amb el què el Menorca ha renovat conveni de col•laboració.

També amb motiu d’aquest partit contra el CB Granada dedicat a Alaior, la SAD posarà un preu especial a les entrades per tot aquell que acrediti esser resident d’Alaior. En la venda anticipada a les oficines del club tindran un 50% de descompte i un 30% si compren l’entrada a taquilla, el mateix dia de partit.

Les entrades amb descompte especial les poden adquirir al Pavelló Menorca, en horari d’oficina, de dilluns a divendres (8.30 a 14.30; 17 a 19.30) o el dia del partit, dues hores abans de l’inici.

El partido de Alaior

El Menorca Bàsquet dedicará el partido del domingo 7 de noviembre contra el CB Granada (12:15 h), al municipio de Alaior. Es la segunda acción, iniciada con Es Castell, del programa ‘Somos Menorca’ dirigido a los pueblos y sus colectivos.

Alaior será la segunda población de la isla a la que el Menorca Bàsquet dedicará un partido. La entidad ha decidido que sea el del domingo, correspondiente a la jornada 6, contra un rival como el CB Granada, importante en la carrera para conseguir el objetivo de la temporada.

El Menorca Bàsquet hará, antes, una visita al Colegio La Salle de la localidad menorquina. Dos jugadores, este miércoles, sobre las 10.00 horas, visitarán a los alumnos y los jóvenes jugadores del club, con el que el Menorca ha renovado convenio de colaboración.

También con motivo de este partido contra el CB Granada dedicado a Alaior, la SAD pondrá un precio especial en las entradas para todo aquel que acredite ser residente de Alaior. En la venta anticipada en las oficinas del club tendrán un 50% de descuento y un 30% si compran la entrada en taquilla, el mismo día de partido.

Las entradas con descuento especial las pueden adquirir en el Pavelló Menorca, en horario de oficina, de lunes a viernes (8.30 a 14.30; 17 a 19.30) o el día del partido, dos horas antes del inicio.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com