El cos tècnic es radiografia

10 noviembre 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

Els membres del cos tècnic del Menorca van revelar el seu ‘modus operandi’ en la jornada “L’equip ACB per dins”, dirigida especialment als entrenadors de l’illa. L’activitat comptà amb la participació d’una trentena d’assistents.

El cos tècnic va respondre a tot

“L’equip ACB per dins” forma part del programa de formació continuada d’entrenadors, que el Menorca Bàsquet desenvolupa durant la temporada i està obert a tots els entrenadors de l’illa.

L’activitat consistí en l’assistència a la sessió d’entrenament del capvespre i un posterior col·loqui, que va tenir com a escenari la sala de premsa del Pavelló Menorca. En ell, Paco Olmos i els seus ajudants van explicar l’estructura i el funcionament del ‘staff’ tècnic d’ACB.

L’entrenador valencià va donar una visió general del dia a dia i va posar èmfasi en la feina –i les hores que inverteixen- els seus ajudants per treure el màxim rendiment a l’equip, a partir de concepte tècnics, tàctics i físics, i conèixer al detall el joc del rival de cada jornada.

A continuació, des del preparador físic Cuco Rodríguez fins al doctor Nando Salom, passant pels entrenadors ajudants Tisi Reynés i Ibon Navarro, van explicar la tasca que desenvolupen a cada àrea i la metodologia aplicada a partir de les directrius de l’entrenador en cap, Paco Olmos.

Els assistents a l’activitat van tenir l’oportunitat de formular tot tipus de qüestions i dubtes al cos tècnic del Menorca Bàsquet, que fins i tot va concretar part de l’estratègia preparada pel pròxim compromís contra el Gran Canària 2014.

La jornada va concloure amb un sopar de tots els participants al Restaurant Asador Montetoro de Maó, col·laborador habitual del Menorca Bàsquet en aquest tipus d’iniciatives.

El cuerpo técnico se radiografía

Los miembros del cuerpo técnico del Menorca Bàsquet revelaron su ‘modus operandi’ en la jornada «El equipo ACB por dentro», dirigida especialmente a los entrenadores de la isla. La actividad contó con la participación de una treintena de asistentes.

«El equipo ACB por dentro» forma parte del programa de formación continuada de entrenadores, que el Menorca Bàsquet desarrolla durante la temporada y está abierto a todos los entrenadores de la isla.

La actividad consistió en la asistencia a la sesión de entrenamiento de la tarde y un posterior coloquio, que tuvo como escenario la sala de prensa del Pabellón Menorca. En él, Paco Olmos y sus ayudantes explicaron la estructura y el funcionamiento del ‘staff’ técnico de ACB.

El entrenador valenciano dio una visión general del día a día y puso énfasis en el trabajo -y las horas que invierten- sus ayudantes para sacar el máximo rendimiento al equipo, a partir de concepto técnicos, tácticos y físicos, y conocer al detalle el juego del rival de cada jornada.

A continuación, desde el preparador físico Cuco Rodríguez hasta el doctor Nando Salom, pasando por los entrenadores ayudantes Tisi Reynés y Ibon Navarro, explicaron la labor que desarrollan en cada área y la metodología aplicada a partir de las directrices del entrenador jefe, Paco Olmos.

Los asistentes a la actividad tuvieron la oportunidad de formular todo tipo de cuestiones y dudas al cuerpo técnico del Menorca Bàsquet, que incluso concretó parte de la estrategia preparada para el próximo compromiso contra el Gran Canaria 2014.

La jornada concluyó con una cena de todos los participantes en el Restaurante Asador Montetoro de Maó, colaborador habitual del Menorca Bàsquet en este tipo de iniciativas.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com