Menorca Bàsquet: promoció Nadal 3×2 i partit dedicat a Ciutadella

30 noviembre 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

Nadal: oferta 3×2

El Menorca Bàsquet treu una promoció per aquest mes festiu: compra 3 partits i paguen només 2. CAI, Estudiantes i Fuenlabrada, els següents partits al Pavelló a preu de regal. I pels menors de 25 anys, un 50% de descompte.

3 partits a casa al preu de 2

El club balear junta en un paquet tres partits d’especial interès i incidència en la trajectòria de l’equip de Paco Olmos. El corresponent a aquest diumenge (12:15), jornada 10, contra el CAI Zaragoza; jornada 12 (19 de desembre) davant l’Estudiantes (12:30); i jornada 14 (dia 2 de gener), rebent el Fuenlabrada (12:15). 3 partits al preu de 2 a partir de 50 euros el paquet, segons la ubicació del seient. A més, els menors de 25 anys se’ls farà un descompte del 50%.

El paquet Nadal 3×2 es pot comprar al Pavelló Menorca –oficines i taquilles-, a través de la web www.menorcabasquet.com i també es poden reservar per telèfon (971 369 299).

El partit de Ciutadella

El Menorca Bàsquet dedicarà el partit de diumenge contra el CAI Zaragoza (12:15 hores), al municipi de Ciutadella. És la quarta acció, després d’Es Castell, Alaior i Es Migjorn Gran, del programa ‘Som Menorca’ dirigit als pobles i els seus col·lectius.

Tres jugadors del Menorca Bàsquet faran, demà dimecres (17:30), una visita a la pista de Santa Clara, seu del CB Boscos, equip de la localitat vinculat al club d’ACB, juntament amb el CB Ciutadella. Els jugadors de les categories de formació del Boscos els podran conèixer d’aprop, parlar amb ells i demanar-los autògrafs i fotografies.

També amb motiu d’aquest partit contra el CAI Zaragoza dedicat a Ciutadella, la SAD ha posat un preu especial a les entrades per tot aquell que acrediti esser resident del municipi. En la venda anticipada a les oficines del club tindran un 50% de descompte i un 30% si compren l’entrada a taquilla, el mateix dia de partit.

Les entrades amb descompte especial les poden adquirir al Pavelló Menorca, en horari d’oficina, de dilluns a divendres (8.30 a 14.30; 17 a 19.30) o el dia del partit, dues hores abans de l’inici.

Navidad: oferta 3×2

El Menorca Bàsquet lanza una promoción para este mes festivo: compra 3 partidos y paga sólo 2. CAI Zaragoza, Estudiantes y Fuenlabrada, los siguientes partidos en el Pavelló Menorca a precio de regalo. Y para los menores de 25 años, un 50% de descuento.

El club balear junta en un paquete tres partidos de especial interés e incidencia en la trayectoria del equipo de Paco Olmos. El correspondiente a este domingo (12:15), jornada 10, contra el CAI Zaragoza; jornada 12 (19 de diciembre) ante el Estudiantes (12:30), y jornada 14 (día 2 de enero), recibiendo el Fuenlabrada (12:15). 3 partidos al precio de 2 a partir de 50 euros el paquete, según la ubicación del asiento. Además, los menores de 25 años se les hará un descuento del 50%.

El paquete Navidad 3×2 se puede comprar en el Pavelló Menorca -oficinas y taquillas-, a través de la web www.menorcabasquet.com y también se pueden reservar por teléfono (971 369 299).

El partido de Ciutadella

El Menorca Bàsquet dedicará el partido del domingo contra el CAI Zaragoza (12:15 horas) al municipio de Ciutadella. Es la cuarta acción, después de Es Castell, Alaior y Es Migjorn Gran, del programa ‘Somos Menorca’ dirigido a los pueblos y sus colectivos.

Tres jugadores del Menorca Bàsquet harán, mañana miércoles (17:30), una visita a la pista de Santa Clara, sede del CB Boscos, equipo de la localidad vinculado al club de ACB, junto con el CB Ciutadella. Los jugadores de las categorías de formación del Boscos podrán conocerlos de cerca, hablar con ellos y pedirles autógrafos y fotografías.

También con motivo de este partido contra el CAI Zaragoza dedicado a Ciutadella, la SAD ha puesto un precio especial en las entradas para todo aquel que acredite ser residente del municipio del poniente insular. En la venta anticipada en las oficinas del club tendrán un 50% de descuento y un 30% si compran la entrada en taquilla, el mismo día de partido.

Las entradas con descuento especial las pueden adquirir en el Pavelló Menorca, en horario de oficina, de lunes a viernes (8.30 a 14.30; 17 a 19.30) o el día del partido, dos horas antes del inicio.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com