Menorca Bàsquet: desplaçament afició a Màlaga

21 febrero 2011 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

Darreres places per a Màlaga

Al voltant de 90 places s’han afegit ja a l’expedició del Menorca Bàsquet, que aquest cap de setmana viatja a Màlaga per enfrontar-se a l’Unicaja. El programa “Menorca Viatja” tancarà la temporada 2010/11 amb el desplaçament més multitudinari.

Màlaga serà el darrer destí, aquesta temporada, que el trinomi Menorca Bàsquet-Air Europa-Viatges Magon ha preparat per a l’afició més viatgera de l’ACB. Per 168 euros, preu per abonat i resident balear, l’aficionat compartirà un desplaçament exclusiu amb l’equip de Paco Olmos del 26 al 27 de febrer, que inclou avió, allotjament i entrades per al partit que es disputarà al Palau d’Esports José María Martín Carpena. L’agència de capçalera del Menorca Bàsquet tancarà dijous la promoció.

El Menorca Bàsquet mai no camina sol. El suport de l’aficionat és una constant des que el club va trepitjar per primera vegada l’escenari ACB. I aquesta temporada, amb “Menorca Viatja” i la calor de l’afició a la graderia l’equip ha guanyat a domicili a l’Alacant i ha competit amb opcions a victòria davant rivals del perfil del Caja Laboral, Cajasol i Lagun Aro.

El programa “Menorca Viatja” impulsat a finals de setembre pel Menorca Bàsquet, Air Europa i l’agència Viatges Magon tancarà la temporada havent donat un servei únic per al voltant de 400 aficionats, abonats del club i residents a les Illes Balears.

La col·laboració interempresarial  ha generat desplaçaments directes a destinacions com Alacant, Vitòria, Sevilla, Sant Sebastià i aquest darrer a Màlaga, inexistents a l’illa fora de la temporada d’estiu i en alguns casos durant tot l’any. A més, Viatges Magon ha dissenyat unes promocions especials per als partits que el Menorca Bàsquet ha jugat a les pistes del Regal Barcelona i Reial Madrid.

Últimas plazas para Málaga

Alrededor de 90 plazas se han sumado ya a la expedición del Menorca Bàsquet, que este fin de semana viaja a Málaga para enfrentarse al Unicaja. El programa «Menorca Viaja» cerrará la temporada 2010/11 con el desplazamiento más multitudinario.

Málaga será el último destino, esta temporada, que el trinomio Menorca Bàsquet-Air Europa-Viatges Magon ha preparado para la afición más viajera de la ACB. Por 168 euros, precio por abonado y residente balear, el aficionado compartirá un desplazamiento exclusivo con el equipo de Paco Olmos del 26 al 27 de febrero, que incluye avión, alojamiento y entradas para el partido que se celebrará en el Palacio de los Deportes José María Martín Carpena. La agencia de cabecera del Menorca Bàsquet cerrará el jueves la promoción.

El Menorca Bàsquet nunca camina solo. El apoyo del aficionado es una constante desde que el club pisó por primera vez el escenario ACB. Y esta temporada, con «Menorca Viaja» y el calor de la afición en la grada el equipo ha ganado a domicilio al Meridiano Alicante y ha competido con opciones a la victoria ante rivales del perfil del Caja Laboral, Cajasol y Lagun Aro.

El programa «Menorca Viaja» impulsado a finales de septiembre por el Menorca Bàsquet, Air Europa y la agencia Viajes Magon cerrará la temporada habiendo dado un servicio único para alrededor de 400 aficionados, abonados del club y residentes en las Illes Balears.

La colaboración interempresarial ha generado desplazamientos directos a destinos como Alicante, Vitoria, Sevilla, San Sebastián y este último en Málaga, inexistentes en la isla fuera de la temporada de verano y en algunos casos durante todo el año. Además, Viatges Magon ha diseñado unas promociones especiales para los partidos que el Menorca Bàsquet ha jugado en las pistas del Regal Barcelona y Real Madrid.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com