Comunicat mèdic de Rafa Huertas

2 mayo 2011 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto
Rafa Huertas

El jugador del Menorca Bàsquet, Rafa Huertas, ha estat operat amb éxit de la fractura d’escafoides de la mà dreta. L’escorta estarà 15 dies amb la zona immobilitzada i després començarà la rehabilitació.

Rafa Huertas ha estat operat aquest divendres de la lesió que, finalment, l’impedirà jugar els tres darrers partits del calendari regular. El malagueny ha passat una bona nit i no té molèsties a l’extremitat operada.

El doctor Jaume Vilaró, traumatòleg encarregat de l’operació, ha manifestat al doctor Nando Salom, cap dels serveis mèdics del Menorca Bàsquet, la satisfacció pel resultat de la intervenció quirúrgica. L’especialista català ha implantat un cargol a l’os escafoides del canell dret de Huertas per reparar la fractura.

El jugador rebrà l’alta hospitalària aquest dissabte i diumenge ja es desplaçarà a Menorca. Huertas estarà quinze dies amb la mà dreta immobilitzada i després començarà la rehabilitació a l’illa. El termini de recuperació previst és de dos a tres mesos.

Parte médico de Rafa Huertas

El jugador del Menorca Bàsquet, Rafa Huertas, ha sido operado con éxito de la fractura de escafoides de la mano derecha. El escolta estará 15 días con la zona inmovilizada y después comenzará la rehabilitación.

Rafa Huertas ha sido operado este viernes de la lesión que, finalmente, le impedirá jugar los tres últimos partidos del calendario regular. El malagueño ha pasado una buena noche y no tiene molestias en la extremidad operada.

El doctor Jaume Vilaró, traumatólogo encargado de la operación, manifestó al doctor Nando Salom, jefe de los servicios médicos del Menorca Bàsquet, la satisfacción por el resultado de la intervención quirúrgica. El especialista catalán ha implantado un tornillo al hueso escafoides de la muñeca derecha de Huertas para reparar la fractura.

El jugador recibirá el alta hospitalaria este sábado y el domingo ya se desplazará a Menorca. Huertas estará quince días con la mano derecha inmovilizada y después comenzará la rehabilitación en la isla. El plazo de recuperación previsto es de dos a tres meses.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com