Ignacio Belmonte, nou conseller

24 mayo 2011 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

L’advocat Ignacio Belmonte s’ha incorporat al consell d’administració del Menorca Bàsquet. Els administradors actuals de la SAD van aprovar la seva entrada en la reunió del passat dia 16 de maig.

 

Ignacio Jesús Belmonte Carballo, natural de Badajoz, gestiona el seu propi despatx d’advocats a Ciutadella, d’ón la seva dona, Teresa Castillo, n’és notària.

 

El matrimoni, que té quatre filles, resideix des de fa set anys a l’illa i fa un any es van abonar al Menorca Bàsquet. Des de llavors han seguit la trajectòria de l’equip des de la seva llotja a peu de pista.

 

L’òrgan col·legiat de la SAD aprovà el passat dia 16 de maig l’entrada d’Ignacio Belmonte, que haurà d’esser ratificada per l’Assemblea General d’Accionistes a final d’any.

 

Ignacio Belmonte, aficionat a l’esport en general i al bàsquet en particular, substitueix al consell d’administració Diego Moreno. L’ex president de l’entitat a finals dels 80 i principis dels 90, que ha completat dos anys com a conseller de la SAD, causa baixa per motius personals.

 

El president Benito Reynés, en nom de la resta del consell, ha manifestat el seu agraïment per la labor desenvolupada de manera desinteressada per Diego Moreno, qui seguirà vinculat al Menorca Bàsquet com a accionista i abonat.

 

Ignacio Belmonte, nuevo consejero

El abogado Ignacio Belmonte se ha incorporado al consejo de administración del Menorca Bàsquet. Los administradores actuales de la SAD aprobaron su entrada en la reunión del pasado día 16 de mayo.

Ignacio Jesús Belmonte Carballo, natural de Badajoz, gestiona su propio despacho de abogados en Ciutadella, de donde su mujer, Teresa Castillo, es notaria.

El matrimonio, que tiene cuatro hijas, reside desde hace siete años en la isla y hace un año se abonaron al Menorca Bàsquet. Desde entonces han seguido la trayectoria del equipo desde su palco a pie de pista.

El órgano colegiado de la SAD aprobó el pasado día 16 de mayo la entrada de Ignacio Belmonte, que deberá ser ratificada por la Asamblea General de Accionistas a final de año.

Ignacio Belmonte, aficionado al deporte en general y al baloncesto en particular, sustituye en el consejo de administración a Diego Moreno. El ex presidente de la entidad a finales de los 80 y principios de los 90, que ha completado dos años como consejero de la SAD, causa baja por motivos personales.

El presidente Benito Reynés, en nombre del resto del consejo, ha manifestado su agradecimiento por la labor desarrollada de manera desinteresada por Diego Moreno, quien seguirá vinculado al Menorca Bàsquet como accionista y abonado.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com