Menorca Bàsquet, Trobada de veterans

26 septiembre 2011 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto
tapon 1955

El Menorca Bàsquet convoca a tots els veterans del bàsquet menorquí a una trobada que tindrà lloc al Pavelló Menorca. La data, el pròxim 12 de novembre, i inclou ex jugadors, entrenadors, àrbitres i directius majors de 45 anys.

 

El club que presideix Benito Reynés ha pres la iniciativa d’ajuntar totes aquelles persones que han estat vinculades a l’esport de la cistella insular, en categories federades, de la dècada dels 60 cap enrere.

 

La data elegida és el 12 de novembre –dissabte- i l’escenari, el Pavelló Menorca. La trobada inclourà un partit de veterans (19.30), un posterior sopar i l’entrega a tots els assistents d’una entrada per al partit Menorca Bàsquet – Melilla (jornada 10, 19/11/2011).

 

Per inscriure’s a la trobada de veterans del bàsquet menorquí enviar un correu a la direcció veteranos@menorcabasquet.com amb les següents dades: nom i llinatges, data de naixement, telèfon de contacte i trajectòria esportiva (com a jugador, entrenador, directiu i/o àrbitre), a les oficines del Pavelló Menorca (dilluns a divendres 9.30 a 14.00; dimarts i divendres 17.30 a 20.00).

 

La data límit per a fer la inscripció és el 20 d’octubre.

 

 

 

 

Encuentro de veteranos

El Menorca Bàsquet convoca a todos los veteranos del baloncesto menorquín a un encuentro que tendrá lugar en el Pavelló Menorca. La fecha, el próximo 12 de noviembre, e incluye ex jugadores, entrenadores, árbitros y directivos mayores de 45 años.

El club que preside Benito Reynés ha tomado la iniciativa de juntar a todas aquellas personas que han estado vinculadas al deporte de la canasta insular, en categorías federadas, de la década de los 60 hacia atrás.

La fecha elegida es el 12 de noviembre -sábado- y el escenario, el Pavelló Menorca. El encuentro incluirá un partido de veteranos (19.30), una posterior cena y la entrega a todos los asistentes de una entrada para el partido Menorca Bàsquet – Melilla (jornada 10, 19/11/2011).

Para inscribirse en este encuentro de veteranos del baloncesto menorquín enviar un correo a la dirección veteranos@menorcabasquet.com con los siguientes datos: nombre y apellidos, fecha de nacimiento, teléfono de contacto y trayectoria deportiva (como jugador, entrenador, directivo y/o árbitro) o en las oficinas del Pavelló Menorca (lunes a viernes 9.30 a 14.00; martes y viernes 17.30 a 20.00).

La fecha límite para hacer la inscripción es el 20 de octubre.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com