Basquet. Los play-off, con IB3

3 abril 2012 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

El Menorca Bàsquet y la televisión de las Islas Baleares

han llegado a un acuerdo para que el canal autonómico emita las eliminatorias del ‘play-off’ a toda su audiencia.

«IB3 quiere ser testigo del tercer ascenso del Menorca Bàsquet en la ACB». Así lo ha anunciado a IB3 Notícies Migdia la cadena balear. Una declaración de intenciones que se había cerrado verbalmente unas horas antes en las oficinas del Pavelló Menorca.

Así, IB3 hará el habitual despliegue de medios para seguir la actualidad del equipo de Josep Maria Berrocal y transmitir el máximo de partidos posibles, especialmente los compromisos que el Menorca Bàsquet juegue fuera del archipiélago balear. En este sentido, la SAD y la televisión pública crearán un frente común para que este objetivo sea posible.

La historia de los ascensos del Menorca Bàsquet a la ACB (2005 y 2010) no se explican sin la presencia de las cámaras del canal autonómico. Y de la mano de este talismán iniciará el Menorca Bàsquet el tramo más apasionante de la temporada 2011-12 a partir del día 4 de mayo.

IB3 será el canal dinamizador de los play-off del Menorca Bàsquet. El acuerdo al que han llegado ambas partes se formalizará en próximas fechas cuando la agenda del presidente Benito Reynés y el director general de IB3 José Manuel Ruiz así lo permita.

Josep Maria Berrocal, en Ciutadella

El entrenador del Menorca Bàsquet, Josep Maria Berrocal, impartirà un clínic-coloquio en el marco del VII Torneo Nacional Baloncesto Menut que organiza el CB Ciutadella. El título de la disertación práctica es «Formar compitiendo, competir formando».

El acto tendrá lugar este miércoles, día 4, a partir de las 20:00 en la pista del Pabellón Municipal de Deportes de Ciutadella.

 

Els play-off, amb IB3

 

El Menorca Bàsquet i la televisió de les Illes Balears han arribat a un acord perquè el canal autonòmic emeti les eliminatòries del ‘play-off’ a tota la seva audiència.

 

“IB3 vol ser testimoni del tercer ascens del Menorca Bàsquet a l’ACB”. Així ho ha anunciat a l’IB3 Notícies Migdia la cadena balear. Una declaració d’intencions que s’havia tancat verbalment unes hores abans a les oficines del Pavelló Menorca.

 

Així, IB3 farà l’habitual desplegament de mitjans per seguir l’actualitat de l’equip de Josep Maria Berrocal i transmetre el màxim de partits possibles, especialment els compromisos que el Menorca Bàsquet jugui fora de l’arxipèlag balear. En aquest sentit, la SAD i la televisió pública crearan un front comú perquè aquest objectiu sigui possible.

 

La història dels ascensos del Menorca Bàsquet a l’ACB (2005 y 2010) no s’expliquen sense la presència de les càmeres del canal autonòmic. I de la mà d’aquest talismà iniciarà el Menorca Bàsquet el tram més apassionant de la temporada 2011-12 a partir del dia 4 de maig.

 

IB3 serà el canal dinamitzador dels play-off del Menorca Bàsquet. L’acord al qual han arribat totes dues parts es formalitzarà en pròximes dates quan l’agenda del president Benito Reynés i el director general d’IB3 José Manuel Ruiz així ho permeti.

 

Josep Maria Berrocal, a Ciutadella

 

L’entrenador del Menorca Bàsquet, Josep Maria Berrocal, farà un clínic-col·loqui en el marc del VII Torneig Nacional Bàsquet Menut que organitza el CB Ciutadella. El títol de la dissertació pràctica és “Formar competint, competir formant”.

 

L’acte tindrà lloc aquest dimecres, dia 4, a partir de les 20:00 a la pista del Pavelló Municipal d’Esports de Ciutadella.

 

 

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com