Torneig de Nadal del CV Pòrtol

28 diciembre 2012 | Por Redacción | Categoria: Volley

Y mañana ya es ese día y a partir de las 11:30 tendremos en marcha unos emocionantísimos partidos de voleibol que enfrentarán a 3 de las mejores plantillas de la segunda balear, Son Ferrer, Artà y las locales del CV Pòrtol y un representante de la màxina categoría balear, el CV Consell.

El pabellón de Blanquerna de Es Pont d’Inca acogerá las dos primeras semifinales que enfrentarán al Son Ferrer con Artà y al Consell con el CV Pòrtol a partir de las 11:30 h. En nuestras niñas les ha tocado el «coco» del torneo, estamos convencidos de que les pueden hacer frente e incluso llevarse la victoria.

Al finalizar los partidos matinales hay preparado una comida con todos los equipos para hacer piña y disfrutar de un entretenido rato, fuera del terreno de juego. Después del café habrá tiempo para hacer un poco de tertulia y hacia Blanquerna de nuevo.

A partir de las 17:30, aproximadamente, está previsto que haya los dos últimos partidos que enfrentarán a los dos ganadores de la jornada matutina y los dos perdedores (1 º y 2 º lugar – 3 º y 4). Al finalizar habrá una pequeña entrega de detalles para las ganadoras.

Hay mejor manera de despedir el 2012? Están convencidos  que no y que ses niñas lo pasarán en grande disfrutando de un día de voley en estado puro!

Deseamos mucha suerte a todas las asistentes y en especial a nuestras muñecas!

 

 

I demà ja és es dia i a partir de les 11:30 tindrem en marxa uns emocionantíssims partits de voleibol que enfrontaran a 3 de les millors plantilles de la segona balear, Son Ferrer, Artà i les locals del CV Pòrtol i un representant de la màxina categoria balear, el CV Consell.

El pavelló de Blanquerna d’es Pont d’Inca acollirà les dues primeres semifinals que enfrontaran al Son Ferrer amb Artà i al Consell amb el CV Pòrtol a partir de les 11:30 h. A les nostres nines els hi ha tocat el “coco” del torneig, estam convinçuts de què els hi poden plantar cara i inclús emportar-se’n la victòria.

En acabar els partits matinals hi ha preparat un dinar de germanor amb tots els equips per fer pinya i gaudir d’una entretinguda estona fora del terreny de joc. Després del cafè hi haurà temps per fer una mica de tertúlia i cap a Blanquerna un altre cop.

A partir de les 17:30, aproximadament, hi ha previst que hi hagi es dos darrers partits que enfrontaran als dos guanyadors de la jornada matutina i als dos perdedors (1r i 2n lloc – 3r i 4t). En acabar hi haurà una petita entrega de detalls per les guanyadores.

Hi ha millor manera d’acomiadar el 2012? Estan conviçuts que no i que ses nines s’ho passaran d’allò més bé gaudint d’un dia de volei en estat pur!!

Desitjam molta sort a totes les assistents i en especial a les nostres nines!!!

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com