Comunicado Penya Barcelonista Santa Margalida

2 junio 2014 | Por Redacción | Categoria: comunicados, Fútbol

Estimat soci:

Aquesta vegada me pos en contacte amb tu per comunicar-te que el dia 07/06/2014 la nostra penya compleix els 25 ANYS. Qui hagués dit  que arribaríem a n’aquesta data, aquell horabaixa de l’any 1989, quan a la plaça de la Vila va arribar en MIGUELI I EN NICOLAU CASAUS, per esser testimonis de la inauguració de la penya. T’ENRECORDES? un esdeveniment fantàstic.

Han passat moltes coses en tant d’anys, hem organitzat diades ciclistes, foguerons, bullit d’ossos, aniversaris, pantalles damunt sa plaça, hem participat com a membres de la comissió de festes, etc.., la nostra penya no pot estar aturada ni abans, ni ara, malgrat els resultats esportius  hagin estat bons o dolents, però una cosa vos vull dir, dins aquets 25 anys hem viscut esportivament els èxits del DREAM TEAM i sobre tot, els triomfs entre els ANYS 2008-2012.

Per això, no trobau que ho hem de celebrar?  Idò auhhhh, posau a les vostres agendes una bona creu el dia 07 de juny, que hi haurà activitats tot el dia damunt la plaça per a tots els nins ( castells inflables, partits de futbet, maquillatges….etc., el capvespre a les 19.30 h. missa a l’església de Santa Margalida i el vespre a les 21,00h sopar a les Cases de Son Sant Martí.

Podeu comprar els tikets  per el sopar a la  penya fins dia 05/06/2014, als telèfons 606 56.34.97 (María), 635 61.17.20 (Joan) el preu és de 20 € pels adults i els nins fins a 10 anys, 10 €.

VISCA EL BARÇA I VISCA LA PENYA DE SANTA MARGALIDA.

El President