Club Esportiu Artà, Atº Son Ferriol. PRE-BENJAMINES F-8 (GRUPO C) Jornada 7 Arta Ferriolense

21 noviembre 2014 | Por Redacción | Categoria: Fútbol, Fútbol Base
Club Esportiu Artà

Club Esportiu Artà

Obrin aquest cap de setmana amb els més petitons, els prebenjamins de l’Artà que han rebut la visita de l’Atº Son Ferriol a Ses Pesqueres. El partit ha començat amb dos gols de l’Artà, que pareixia que seria un partit fàcil. Però a partir d’aquí la igualtat damunt del terreny de joc ha estat la tònica fins al darrer quart. El segon i el tercer quart l’equip visitant ha tengut bones ocasions per marcar, però una bona defensa i bones actuacions del porter local, han fet que els palmesans no fiquessin la pilota dins de la porteria. Per part artanenca, s’han defensat molt bé i també han tengut ocasions per ampliar el marcador. Però, no ha estat fins al darrer quart, quan els artanencs ha tancat el partit amb 3 gols més i posar el 5-0 definitiu en un partit igualat però on l’efectivitat artanenca ha esta més positiva. Bona temporada que fan els prebenjamins!!

Abrir este fin de semana con los más jóvenes, los niños muy pequeños de la Artà que han recibido la visita de la At # Ses pesca en Son Ferriol. El partido comenzó con dos goles de la Arta, que parecía que sería un partido fácil. Pero desde aquí la igualdad en el campo de juego ha sido la tónica en el último trimestre. El segundo y tercer trimestre que el equipo visitante tuvo buenas ocasiones para anotar, pero una buena defensa y buenas actuaciones del portero local, tiene el hecho de que los ciudadanos de Palma reúnen a no tinker la pelota dentro de la meta. Por creado por Adrià, han defendido muy bien y también han tenido oportunidades de ampliar el marcador. Sin embargo, no fue hasta el último trimestre, cuando el artanencs ha cerrado el partido con 3 goles y puso el 5-0 final en un partido igualado, pero donde la eficacia creada por Adrià ha sido más positivo. Buena temporada que están haciendo los niños muy pequeños!! (Traducido por Bing)

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com