I Torneo de Baloncesto Infantil y Cadetes, C.B. Cide

1 agosto 2015 | Por Redacción | Categoria: Volley
.

.

Des de fa temps venim preparant aquest torneig i creiem que és el moment de fer-ho. Es tracta d’un torneig per categories infantil i cadet, tant masculí com femení, i obert a qualsevol club, tant de l’illa com de fora d’ella. Es disputarà al pont de la constitució i per als que així ho vulguin hi ha unes ofertes hoteleres interessants per passar tres dies a sistema de concentració, incloent trasllats a les instal·lacions de joc. Es remetrà el dossier del torneig a totes les federacions nacionals perquè ho comuniquin als seus clubs amb la idea de poder comptar amb la presència d’equips peninsulars o seleccions autonomicas que en aquestes dates puguin preparar els campionats d’Espanya corresponents. A tots els clubs interessats se’ls farà arribar el dossier on estan les normes d’inscripció. Es pot també veure el la pàgina web del club: www.cbcide.es.
Desde hace tiempo venimos preparando este torneo y creemos que es el momento de llevarlo a cabo. Se trata de un torneo para categorías infantil y cadete, tanto masculino como femenino, y abierto a cualquier club, tanto de la isla como de fuera de ella. Se disputará en el puente de la constitución y para los que asi lo quieran hay unas ofertas hoteleras interesantes para pasar tres días en sistema de concentración, incluyendo traslados a las instalaciones de juego. Se remitirá el dossier del torneo a todas las federaciones nacionales para que se lo comuniquen a sus clubes con la idea de poder contar con la presencia de equipos peninsulares o selecciones autonómicas que en estas fechas puedan preparar los campeonatos de España correspondientes. A todos los clubes interesados se les hará llegar el dossier en donde están las normas de inscripción. Se puede también ver en la página web del club: www.cbcide.es.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com