Premi Ciutat de Palma de Son Pardo

18 enero 2017 | Por Rafel Gelabert | Categoria: Hípica, Otros Deportes, Trote
llliurament-ramsey-du-ham

llliurament-ramsey-du-ham

RAMSEY DU HAM ES EL MÁS RÁPIDO EN EL CIUTAT DE PALMA

El caballo de la Cuadra Ladil se impone de manos de Xisco Bennàsar El Premio Ciutat de Palma era una de las pruebas más esperadas por público y aficionados de la tercera reunión del año en el Hipódromo Son Pardo; una prueba de velocidad que reunió un total de trece efectivos sobre 1.650 metros. El debut de tres caballos franceses abría considerablemente los pronósticos.
En la salida se situó delante Quassia du Bon Air, seguido por Rubis Dairpet y Ramsey du Ham. En el primer paso por meta Quassia du Bon Air y Rubis Dairpet seguían delante, pero Starter du Rib se colocaba tercero. A 500 metros del final Spirit Beji relevaba a Starter du Rib, pero las posiciones en la cabeza se mantenían. Así se llegó a la recta final, donde empezaron los remates y Ramsey lleva Ham pasaba delante en un mano a mano con Starter du Rib, que quedaba segundo. El caballo de la Cuadra Ladil pisaba la meta a 1’14»2 mientras que el producto de Benjamin Goetz paraba el crono en 1’14»3. El tercero
era Rhodo de Sassy a 1’14»7.

Ramsey-du-ham-ciutat-de-palma

Ramsey-du-ham-ciutat-de-palma

RAMSEY DU HAM ÉS EL MÉS RÀPID EN EL CIUTAT DE PALMA
El cavall de la Quadra Ladil s’imposa de mans de Xisco Bennàsar
El Premi Ciutat de Palma era una de les proves més esperades per públic i aficionats de la tercera reunió de l’any a l’Hipòdrom Son Pardo; una prova de velocitat que reuní un total de tretze efectius sobre 1.650 metres. El debut de tres cavalls francesos obria considerablement els pronòstics.
A la sortida es situà davant Quassia du Bon Air, seguit per Rubis Dairpet i Ramsey du Ham. Al primer pas per meta Quassia du Bon Air i Rubis Dairpet seguien davant, però Starter du Rib es col·locaba tercer. A 500 metres del final Spirit Beji rellevaba a Starter du Rib, però les posicions al cap es mantenien. Així s’arribà a la recta final, on començaren les rematades i Ramsey du Ham passava davant en un mà a mà amb Starter du Rib, que quedava segon. El cavall de la Quadra Ladil trepitjava la meta a 1’14»2 mentre que el producte de Benjamin Goetz aturava el crono a 1’14»3. El tercer era Rhodo de Sassy a 1’14»7.

 

.

.

Resultados

 

RESULTATS DE LES APOSTES DE DIA

 

HIPÒDROM SON PARDO
RESULTATS DE LES APOSTES DE DIA
18 de Gener de 2017
1ª Carrera 6ª Carrera
   
Guanyador : dto Guanyador : 5,04
Quiniela : dto Quiniela : 2,16
Trio : dto Trio : DTO
2ª Carrera 7ª Carrera
   
Guanyador : dto Guanyador : 15,60
Quiniela : dto Quiniela : DTO
Trio : dto Trio : DTO
3ª Carrera 8ª Carrera
   
Guanyador : 2,57 Guanyador : 1,80
Quiniela : 9,19 Quiniela : DTO
Trio : 17,15 Trio : DTO
4ª Carrera 9ª Carrera
   
Guanyador : 3,40 Guanyador : DTO
Quiniela : 6,00 Quiniela : DTO
Trio: 150,00 Trio : 688,20
5ª Carrera 10ª Carrera
   
Guanyador : 2,67 Guanyador : 3,00
Quiniela : 5,20 Quiniela : 6,00
Trio Especial : dto Trio : 11,00

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com