L’Atlètic Balears empata a un contra el Lleida

17 septiembre 2017 | Por | Categoria: -Portada, 2ª División B, Futbol, General
Atº Baleares

                                                                            Atº Baleares

 Los balearicos estrellan un balón al larguero en la última jugada

 

De la Morena: “Tendremos que sacar fuera lo que perdemos en nuestra casa”

CRÓNICA

Armando de la Morena, volvió apostar por Carl en portería y dio la titularidad a la dupla Álvaro-Gerard Oliva, en detrimento de Óscar Rico, que fue suplente, y haciendo jugar a Xisco en banda. El resto, los mismos que ganaron al Valencia Mestalla. A los 40 segundos de partido, José Ruiz se va solo por banda y centra para que Gerard Oliva la baje de pecho y remate haciendo intervenir magistralmente el portero visitante Diego Rivas cuando ya se cantaba el primer gol del partido. El ATB empezó el partido con mucha fuerza y ​​siendo claro dominador. El Lleida se defendía muy ordenado. Kike se lesionaría con un problema en isquio y sería sustituido por Nacho en el minuto 17. En el minuto 28, Oliva tiene una gran ocasión a pase de Fullana en una gran desmarque pero también se vuelve a topar con Rivas. Precisamente Kike sería expulsado en el minuto 34 por reclamar tarjeta al rival desde el banquillo. Un minuto después, el 35, un remate de cabeza de Jorge Félix significaría el 0-1 para el Lleida en la primera y única llegada del equipo catalán. En el minuto 44 Álvaro cabecea rozando el palo. Con esa ocasión se llegaría al descanso.

En la reanudación, el ATB saldría dispuesto a remontar. Fruto de ello llegaría una gran jugada de Xisco, que abriría a Nacho para que el madrileño hiciera un magistral centro al segundo palo donde remataría el killer Oliva para hacer el empate en el partido. Era su segundo gol de la temporada. De la Morena daría entrada a Malik, que hizo un muy buen partido en la contención en el medio del campo. En el 6, un remate de Nierga del Lleida sale fuera por muy poco, en la única llegada de la segunda parte. El ATB intentaría todo para conseguir el segundo gol pero se encontró con un equipo bien cerrado que se conformaba claramente con el punto como buen botín en Son Malferit. En el minuto 94, en la última jugada del partido, en un saque de esquina Malik remataría al larguero.

Ficha técnica.

Atlético Baleares: 1. Carl, 2. José Ruiz, 3. Vallori, 4. Manu, 5. Biel Guasp 6. Borja (59 ’15. Malik), 7. Xisco, 8. Kike (17′ 18. Nacho Heras) 9. Oliva, 10. Fullana © y 11. Álvaro (73 ’12. Rodri).

Lleida: 1. Diego Rivas 2. Aitor, 3. Eneko, 4. Valiente, 5. Andriu (55 ’12. Pumar), 6. Trilles, 7. Javi López (70′ 15. Manu), 8. Mustafa, 9 . Nierga ©, 10. Jorge Félix (88 ’14. Lázaro) y 11 Musa.

Goles: 0-1  Jorge Félix minut 35.1-1 Gerard Oliva minut 49.

Árbitro: Juan Antonio Campos Salinas (comité madrileño).

Amonestó a los locales: José Ruiz, Guasp, Xico y Nacho Heras. Expulsó desde el banquillo a Kike.

Amonestó a los visitantes: Valiente, Andriu, Javi López, Mustafa y Jorge Félix.

Incidencias

Partido correspondiente a quinta jornada de la temporada 2017-18. 1.700 espectadores.

Armando de la Morena: “No recuerdo ninguna ocasión de ellos sacado de su gol. Nosotros hemos tenido más pero nos está costando ganar en casa y lo tendremos que sacar fuera. He visto una mano en una jugada de Xisco dentro del área y han cogido a Malik en la última jugada, dos posibles penaltis. Queremos ganar es igual quien marque, nos vamos con la sensación de que hemos hecho todo para ganar. Queríamos contrarrestar su potencial defensivo con dos puntas. Sólo empezar hemos tenido dos claras que si llegamos a marcar sería otro partido. Kike ha notado un pinchazo, veremos que tiene.”

Biel Guasp: “Un rival muy fuerte defensivamente que con el 0-1 ha sido muy complicado, lástima de la última jugada en el larguero. Hemos merecido más que un empate por posesión y ocasiones. La primera parte hemos entrado a su juego un poco con tarjetas y luego la segunda hemos jugado mejor“.

AT Baleares Lleida

Flickr Album Gallery Powered By: Weblizar

 


 

Els balearicos estavellen una pilota al travesser a la darrera jugada De la Morena: “Haurem de treure fora el que perdem dins ca nostra” CRÒNICA

 

Armando de la Morena, va tornar apostar per Carl en porteria i donà la titularitat a la dupla Álvaro-Gerard Oliva, en detriment d’Óscar Rico, que va ser suplent, i fent jugar Xisco en banda. La resta, els mateixos que guanyaren al València Mestalla. Als 40 segons de partit, José Ruiz se’n va sol per banda i centra perquè Gerard Oliva la baixi de pit i remati fent intervenir magistralment el porter visitant Diego Rivas quan ja es cantava el primer gol del partit. L’ATB començà el partit amb molta força i sent clar dominador. El Lleida es defensava molt ordenat. Kike es lesionaria amb un problema al isquiotidial i seria substituït per Nacho al minut 17. Al minut 28 Oliva té una gran ocasió a passada de Fullana en una gran desmarcada però també es torna a topar amb Rivas. Precisament Kike seria expulsat al minut 34 per reclamar targeta al rival des de la banqueta. Un minut després, al 35, una rematada de cap de Jorge Félix significaria el 0-1 per al Lleida en la primera y única arribada de l’equip català. Al minut 44 Álvaro remata de cap fregant el cap. Amb això s’arribaria al descans. A la represa l’ATB sortiria disposat a remuntat. Fruit d’això arribaria una gran jugada de Xisco, que obriria a banda, perquè Nacho fes una magistral centrada al segon pal on remataria el killer Oliva per fer l’empat al partit. Era el seu segon gol de la temporada. De la Morena donaria entrada a Malik, que va fer un molt bon partit en la contenció al mig del camp. Al 61 una rematada de Nierga del Lleida surt fora per molt poc, en la única arribada de la segona part. L’ATB intentaria tot per aconseguir el segon gol però es trobà amb un equip ben tancat que es conformava clarament amb el punt com a bon botí a Son Malferit. Al minut 94, en la darrera jugada del partit, en una treta de córner Malik remataria al travesser.  Fitxa tècnica.  Atlètic Balears: 1. Carl, 2. José Ruiz, 3. Vallori , 4. Manu, 5. Biel Guasp 6. Borja (59’ 15. Malik),  7. Xisco, 8. Kike (17’ 18. Nacho Heras)  9. Oliva, 10. Fullana © i 11. Álvaro (73’ 12. Rodri).  Lleida: 1. Diego Rivas 2. Aitor, 3. Eneko, 4. Valiente, 5. Andriu (55’ 12. Pumar), 6. Trilles, 7. Javi López (70’ 15. Manu), 8. Mustapha, 9. Nierga ©, 10. Jorge Félix (88’ 14. Lázaro) i 11 Musa. Gols: 0-1  Jorge Félix minut 35.1-1 Gerard Oliva minut 49. Àrbitre: Juan Antonio Campos Salinas (comitè madrileny )  Va amonestar als locals: José Ruiz, Guasp, Xico i Nacho Heras. Expulsà des de la banqueta a Kike.  Va amonestar als visitants: Valiente, Andriu, Javi López, Mustapha i Jorge Félix. Incidències Partit corresponent a cinquena jornada de la temporada 2017-18.  1.700 espectadors.

Armando de la Morena:  No record cap ocasió d’ells tret del seu gol. Noltros hem tengut més però ens està costant guanyar a casa i ho haurem de treure fora. He vist una mà en una jugada de Xisco dins l’àrea i han agafat a Malik en la darrera jugada, dos possibles penals. Volem guanyar és igual qui marqui, ens anam amb la sensació que hem fet tot per guanyar. Volíem contrarestar el seu potencial defensiu amb dos puntes. Només començar hem tengut dues clares que si arribam a marcar seria un altre partit. Kike ha notat una punxada, veurem que té.  

 

Biel Guasp: “Un rival molt fort defensivament que amb el 0-1 ha estat molt complicat, llàstima de la darrera jugada al travesser. Hem merescut més que un empat per possessió i ocasions. La primera part hem entrat al seu joc una mica amb targetes i després la segona hem jugat millor”.

 

Deje su comentario