PRIMER ENTRENAMENT I PRESENTACIÓ D’HORACIO MELGAREJO COM A ENTRENADOR INTERÍ DE L’ATB

29 noviembre 2017 | Por | Categoria: 2ª División B, Futbol, General
Messow Y Horacio

Messow Y Horacio

Horacio Melgarejo: “El ATB necesita ganar”

El entrenador ha dirigido su primer entrenamiento y ha sido presentado junto al director deportivo, Patrick Messow

Messow: “Confiamos 100% en Horacio”

Horacio Melgarejo ha dirigido esta mañana su primera sesión de trabajo como entrenador interino de la primera plantilla del Atlético Baleares. Melgarejo, fue el segundo entrenador de Gustavo Siviero en el Atlético Baleares las temporadas 2014-15 y 2015-16 y también en el banquillo del Lleida la temporada 2016-17, por lo que conoce perfectamente la categoría y el grupo III de 2ª B. Horacio Melgarejo tiene un conocimiento absoluto tanto del club, como de la plantilla actual del ATB. Horacio Melgarejo tendrá la ayuda del preparador físico Àlex Llinàs, quien ya trabajara como segundo entrenador Christian Ziege y como ayudante técnico de Josico la temporada pasada.

 audio    Horacio Melgarejo ha atendido a los medios de comunicación tras trabajar en su primer día con el equipo.

Horacio Melgarejo: “Fue un entrenamiento positivo, la plantilla quiere revertir la situación y cambiar esto. Hay que respetar al cuerpo técnico anterior. Me siento capaz de sacar esto adelante y que el ATB vaya para arriba. Tengo mi forma de pensar, de jugar y todos los jugadores arrancan de 0 con las mismas opciones del 11 o de quedarse en su casa. Hay que ser agresivo con y sin balón y a por los 3 puntos. Hoy  necesitamos los 3 puntos, el Baleares necesita ganar y si me das a elegir prefiero jugar mal y ganar. Soy una persona del club y me necesita ahora en este puesto y lo tomo como un gran desafío sea un partido o 15. Con Siviero tengo buena relación, ayer me llamó para darme aliento y felicitarme, de él aprendí mucho. El equipo está por la labor de sacar esto adelante. Me lo tienen que demostrar de lunes a sábado. Estamos donde estamos y hay que sacarlo adelante, por calidad el equipo y el club debe estar más arriba, pero con actitud demostrar que el Baleares tiene con qué para hacer daño a cualquier equipo”.

También ha valorado el cambio de entrenador, el director deportivo, Patrick Messow.

Patrick Messow: “Armando de la Morena deja de ser entrenador del ATB. Horacio es un entrenador de la casa, conoce la plantilla, el grupo y la categoría y trabajará junto a Alex Llinàs, que el año pasado estaba en el cuerpo técnico de Christian Ziege. Confiamos 100% en Horacio y valoraremos su trabajo. Mi obligación como director deportivo es estar abierto a todas las opciones. Hace tiempo que trabajamos en este cambio pero no nos podemos equivocar y prefiero pensarlo con paciencia y calma. Asumo toda la responsabilidad de la parcela deportiva. Armando es un buen entrenador pero por varios factores no ha ido bien y nos faltan resultados. Es fútbol y ahora tenemos un capítulo nuevo”.

 

PRESENTACIÓ D’HORACIO MELGAREJO

Flickr Album Gallery Powered By: Weblizar

 

 


 

 

COMUNICAT DE PREMSA / CANVI D’ENTRENADOR

Horaci Melgarejo: “L’ATB necessita guanyar”

L’entrenador ha dirigit el seu primer entrenament i ha estat presentat al costat del director esportiu, Patrick Messow

Messow: “Confiam 100% en Horacio”

Horacio Melgarejo ha dirigit avui dematí la seva primera sessió de treball com a entrenador interí de la primera plantilla de l’Atlètic Balears. Melgarejo va ser el segon entrenador de Gustavo Siviero a l’Atlètic Balears les temporades 2014-15 i 2015-16 i també a la banqueta del Lleida la temporada 2016-17, de manera que coneix perfectament la categoria i el grup III de 2a B. Horacio Melgarejo té un coneixement absolut tant del club, com de la plantilla actual de l’ATB. Horaci Melgarejo tendrà l’ajuda del preparador físic Àlex Llinàs, qui ja treballà com a segon entrenador de Christian Ziege i com a ajudant tècnic de Josico la temporada passada. Horacio Melgarejo ha atès els mitjans de comunicació després de treballar en el seu primer dia amb l’equip.
Horacio Melgarejo: “Ha estat un entrenament positiu, la plantilla vol revertir la situació i canviar això. Cal respectar al cos tècnic anterior. Em sent capaç de treure això endavant i que l’ATB vagi cap amunt. Tenc la meva manera de pensar, de jugar i tots els jugadors arrenquen de 0 amb les mateixes opcions de l’11 o de quedar-se a casa seva. Cal ser agressiu amb i sense pilota i als pels 3 punts. Avui necessitem els 3 punts, l’ATB necessita guanyar i si em dones a triar prefereixo jugar malament i guanyar. Som una persona del club i si em necessita ara en aquest lloc m’ho prenc com un gran desafiament sigui un partit o 15. Amb Siviero tinc bona relació, ahir em va telefonar per donar-me alè i felicitar-me, d’ell vaig aprendre molt. L’equip està per la labor de tirar això endavant. M’ho han de demostrar de dilluns a dissabte. Som on som i cal tirar-lo endavant, per qualitat l’equip i el club ha d’estar més amunt, però amb actitud demostrar que el Balears té amb què per fer mal a qualsevol equip

També ha valorat el canvi d’entrenador, el director esportiu, Patrick Messow.

Patrick Messow: “Armando de la Morena deixa de ser entrenador de l’ATB. Horacio és un entrenador de la casa, coneix la plantilla, el grup i la categoria i treballarà al costat d’Alex Llinàs, que l’any passat estava en el cos tècnic de Christian Ziege i Josico. Confiam 100% en Horacio i valorarem la seva feina. La meva obligació com a director esportiu és estar obert a totes les opcions. Fa temps que treballem en aquest canvi però no ens podem equivocar i prefereixo pensar-ho amb paciència i calma. Assumeixo tota la responsabilitat de la parcel·la esportiva. Armando és un bon entrenador però per diversos factors no ha anat bé i ens falten resultats. Es futbol i ara tenim un capítol nou”.

Deje su comentario