COMUNICAT – Federació Balear de Trot

20 diciembre 2018 | Por Redacción | Categoria: Otros Deportes, Trote
.

Des de la Federació Balear de Trot, volem transmetre la nostra preocupació i la dels aficionats al trot, front a la situació actual existent a l’hipòdrom de Manacor.

De tots es sabut la importància que té l’afició del trot del llevant de Mallorca dins el nostre sector, i és per aquest motiu que l’activitat a aquest hipòdrom és molt important per a tots nosaltres. L’activitat agrícola, ramadera, comercial i la pròpia del sector (ferradors, entrenadors, propietaris, tendes hípiques, …) que genera el trot a aquesta comarca és molt quantiosa.

Hipodromo Manacor

Els aficionats al trot, els propietaris, criadors, entrenadors, conductors, … no veiem el trot amb un hipòdrom de Manacor sense activitat i només un treball conjunt de totes les parts implicades i de forma coordinada, facilitarà la solució a la situació actual.

Per aquest motiu, la Federació es posa a disposició de l’Ajuntament de Manacor, el Consell de Mallorca, l’Institut de l’Esport Hípic de Mallorca i de totes les persones relacionades amb les instal·lacions, per tal d’ajudar, coordinar i/o col·laborar amb totes les tasques i accions que s’han de dur o es puguin dur a terme per trobar una solució a la situació actual de les instal·lacions.

.