El CCE Sant Lluís inscribe un equipo femenino a la categoría Autónoma de la Federación de Fútbol de las Illes Balears

25 junio 2020 | Por Redacción | Categoria: Fútbol, Fútbol femenino

Jugadoras del Sant Lluís.

El CCE Sant Lluís anuncia, amb especial alegria i motivació, la inscripción de un equipo femenino de fútbol que participa en las competiciones de la categoría Autónoma.
La junta directiva de l’entitat, davant un escenari favorable, ha decidido apostar por un proyecto illusionante en els cuasi cinquanta anys d’història del Centre Cultural i Esportiu.
La secció de futbol blava porta anys fomentant la pràctica d’aquesta disciplina en l’àmbit femenina. El Sant Lluís tiene formato un buen nombre de jugadores que en terminar la seva etapa infantil o, darrerament, en edat cadet, han participat d’altres proyectos en han tingut un recorregut destacat, tant individualización com en l’obtenció resultats col·lectius notables un nivell balear.
En date futures anunciarem la confecció de la plantilla i del seus responsables tècnics. Sigui com sigui, una iniciativa estimulante per a la nostra entitat, que tanmateix mantindrà paral·lelament el grup de futbol femenino, que es va activar fa unes temporades, d’un perfil més social i pro activitat física.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com