CrĂČnica de la setmana 08/01/2010
10 enero 2010 | Por RedacciĂłn | Categoria: Atletismo, Otros DeportesJNA: Uadis 47 â ParcafĂš 71
2AUMB: Hostal Nadal 64 â Unicmall 45
JUNIOR MASCULĂ A
Uadis 47 â ParcafĂš 71
Primer partit de lâany i primera victĂČria de forma clara davant un equip de lâescola del Sant Josep de ciutat.
Un cop començada la segona volta els juniors de Felanitx pareix que desperten amb dues clares victĂČries davant equips directes, evidenciant una millora defensiva. Aquest dissabte tot i començar de forma freda, lâequip sâentonĂ de mica en mica i tot i dominĂ el marcador els primers 20 minuts no fou fins a lâinici del tercer quart on un canvi dâintensitat defensiva va provocĂ un parcial de 0-15 a favor del ParcafĂš. Aquesta millora es va veure refrendada en el darrer quart amb un parcial dâ11-27.
Destacam els 2 jugadors veterans de lâequip, en Miquel Rigo amb 22 punts i en Miquel Joan Sacares amb 16 punts i 16 rebots. A continuaciĂł les estadĂstiques:
Lliga 09/01/2010 Uadis 47-ParcafĂš 71 (1)
SEGONA AUTONĂMICA MASCULINA
Hostal Nadal 64 â Unicmall 45
Primera derrota de lâany i de la temporada, davant un equip que va saber jugar als felanitxers i que poc a poc sâenduguĂ© una victĂČria massa abultada (basada en la segona meitat) tot i aixĂČ lâequip de lâUnicmall va poder conservar el âbasquetaveraigâ.
Hem de dir que el partit es disputà a Soller un divendres a vespre, que començà en retard, (damunt les 9.45) amb un fred que pelava on haguérem de canviar de pavelló ja que en el nou (son Angelats) hi havia goteres. Constà molt posar-se les piules als dos equips, basta veure el parcial de primer quart 10-11. Fou a partir del descans on els sollerics dominaren .
Consideram que la clau fou en la defensa sollerica, provocant nombroses pilotes perdudes i en el nul rebot ofensiu felanitxers (només 1 rebot).
Les estadĂstiques venen a continuaciĂł:
Lliga 08/01/2010 Hostal Nadal 64-Unicmall 45 (1)
Informa: DeporteBalear.com. Fuente: Club Joan CapĂł
Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federaciĂłn, o estĂĄs relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquĂ puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com