Álvaro Vaquero tanca un cicle

29 junio 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

El Menorca Bàsquet ha comunicat a Álvaro Vaquero que prescindeix dels seus serveis, una volta ha acabat la seva relació contractual. Vaquero, que per tant no rebrà cap oferta de renovació, ha estat set temporades al club.

Álvaro Vaquero, preparador físic

Nascut a Cáceres fa 29 anys, Álvaro Vaquero arribà al primer equip la temporada 2003/2004, per formar part del quadre tècnic de Curro Segura. L’extremeny combinà la responsabilitat de la preparació física de l’equip amb les feines pròpies del delegat, fins a la temporada del primer ascens (04/05).

Álvaro Vaquero ha estat el preparador físic del Menorca Bàsquet amb Curro Segura, (de qui també fou tècnic assistent la primera temporada a l’ACB), Ricard Casas, Javier Imbroda i Paco Olmos, amb qui ha viscut el segon ascens de l’entitat a la màxima categoria.

El Menorca Bàsquet SAD li dessitja tota la sort en la seva nova trajectòria professional i personal, agraïnt la professionalitat i el compromís amb que ha desenvolupat la seva feina durant les darreres set temporades.

Álvaro Vaquero cierra un ciclo

El Menorca Bàsquet ha comunicado a Álvaro Vaquero que prescinde de sus servicios, una vez ha terminado la relación contractual que unía las dos partes. Vaquero, que por tanto no recibirá ninguna oferta de renovación, ha estado siete temporadas en el club.

Nacido en Cáceres hace 29 años, Álvaro Vaquero llegó al primer equipo la temporada 2003/04, para formar parte del cuadro técnico de Curro Segura. El extremeño combinó la responsabilidad de la preparación física del equipo con los trabajos propios del delegado, hasta la temporada del primer ascenso (04/05).

Álvaro Vaquero ha sido el preparador físico del Menorca Bàsquet con Curro Segura, (de quien también fue técnico asistente la primera temporada en la ACB) Ricard Casas, Javier Imbroda y Paco Olmos, con quien ha vivido el segundo ascenso de la entidad a la máxima categoria.

El Menorca Bàsquet SAD le desea toda la suerte en su nueva trayectoria profesional y personal, agradeciendo la profesionalidad y el compromiso con que ha desarrollado su trabajo durante las últimas siete temporadas.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com