Xavi Pascual, versión Menorca

7 julio 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

Tras una temporada plagada de éxitos colectivos e individuales, Xavi Pascual se mantiene a pie de pista. El técnico del Barça, que participa en un campus en Menorca, ha ensalzado el retorno del ViveMenorca a la ACB.

Xavi Pascual, que ha repetido su asistencia en el Basket Camp Biosport, se ha manifestado satisfecho por el ascenso del Menorca Bàsquet y pide paciencia a los aficionados insulares de cara al nuevo proyecto.

Pascual ha aterrizado en Menorca como flamante campeón de la Euroliga, la Copa del Rey, la Supercopa y la Lliga Catana, amén de ser distinguido como mejor técnico de la ACB, por segunda temporada, y de la Euroliga, conquistada por segunda vez por el club azulgrana.

En declaraciones efectuadas al rotativo local, Última Hora Menorca, el entrenador catalán se declaró «un enamorado de la isla y para mí es motivo de felicidad y satisfacción que el club vuelva a estar entre los grandes en la ACB. Volver a la élite justo un año después del descenso es muy complicado, el mérito es mayor».

El club insular inicia ahora una nueva gestión, «tienen que saber quiénes son y hacia donde quieren ir. Para alcanzar los objetivos que se marquen necesitarán el apoyo incesante de la gente».

Xavi Pascual aprovechó también para realzar la figura del madridista Sergio Llull, menorquín de nacimiento, «creo que Llull aun está en crecimiento y que tiene margen de mejora, aunque no cabe duda de que está jugando a un nivel extraordinario. Llegará a ser un referente a nivel estatal».

El técnico azulgrana también vertió su opinión sobre Joan Faner, base menorquín con pasado en el Granada, y que tiene su futuro en Menorca: «Tiene potencial de crecimiento y calidad. Sería interesante que pudiera encajar en la nueva estructura del Menorca Bàsquet».

Xavi Pascual participará en el Basket Camp 2010 Biosport, hasta su conclusión, el próximo domingo. El preparador catalán no ha dudado en acudir, un año más, a una de las citas estivales más destacadas en Menorca.

Xavi Pascual versió Menorca

Després d’una temporada plena d’èxits col.lectius i individuals, Xavi Pascual es manté a peu de pista. El tècnic del Barça, que participa en un campus a Menorca, ha exalçat el retorn del ViveMenorca a l’ACB.

Xavi Pascual, que ha repetit la seva assistència al Basket Camp Biosport, s’ha manifestat satisfet per l’ascens del Menorca Bàsquet i demana paciència als aficionats insulars de cara al nou projecte.

Pascual ha aterrat a Menorca com a flamant campió de l’Eurolliga, la Copa del Rei, la Supercopa i la Lliga Catana, a més de ser distingit com a millor tècnic de l’ACB, per segona temporada, i de l’Eurolliga, conquerida per segona vegada pel club blaugrana.

En declaracions recollides pel rotatiu local, Última Hora Menorca, l’entrenador català es va declarar «un enamorat de l’illa i per a mi és motiu de felicitat i satisfacció que el club torni a estar entre els grans a l’ACB. Tornar a l’elit just un any després del descens és molt complicat, el mèrit és més gran «.

El club insular inicia ara una nova gestió, «han de saber qui són i cap a on volen anar. Per assolir els objectius que es marquin necessitaran el suport incessant de la gent».

Xavi Pascual va aprofitar també per realçar la figura del madridista Sergio Llull, menorquí de naixement, «crec que Llull encara està en creixement i que té marge de millora, encara que no hi ha dubte que està jugant a un nivell extraordinari. Arribarà a ser un referent a nivell estatal «.

El tècnic blaugrana també va abocar la seva opinió sobre Joan Faner, base menorquí amb passat al Granada, i que té el seu futur a Menorca: «Té potencial de creixement i qualitat. Seria interessant que pogués encaixar en la nova estructura del Menorca Bàsquet».

Xavi Pascual participarà en el Basket Camp 2010 Biosport, fins a la seva conclusió, el proper diumenge. El preparador català no ha dubtat a anar, un any més, a una de les cites basquetbolístiques estivals més destacades a Menorca.

Foto: Ultima Hora Menorca

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com