Carta del ‘presi’ a los abonados Ets la nostra aposta

12 julio 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

El president del ViveMenorca – Menorca Bâsquet SAD, Benito Reynés, s’adreça als abonats en l’inici de la campanya d’abonaments 2010/11. Es temps de renovar i de créixer, de nou, com a massa social. L’ACB ens espera.

«Des del Menorca Bàsquet valoram molt especialment el suport que, per part teva, hem rebut tant en els moments d’èxit com en els complicats en els darrers mesos. És per açò que volem celebrar la fita del retorn a l’ACB amb les persones que, com tu, heu apostat per nosaltres quan més falta feia.

Engegam la campanya d’abonats ACB 2010/11 i la primera decisió ha estat fer prevaler el dret que t’has guanyat abans i durant la temporada passada, amb el suport econòmic i sobretot anímic que ens ha empès i ha estat clau per tornar a la millor lliga d’Europa.

T’has guanyat, com l’equip, un lloc a l’ACB. T’has guanyat un seient al Pavelló Menorca. T’has guanyat el dret a ser el primer en renovar i a fer-ho en millors condicions. El Menorca Bàsquet SAD t’ofereix la possibilitat de renovar el teu abonament amb una rebaixa al voltant del 5% sobre el preu de l’abonament de la darrera temporada a l’ACB del Menorca Bàsquet.

El Menorca Bàsquet ha demostrat ser, en la darrera dècada, una plataforma de cohesió i promoció de Menorca, la nostra illa. Volem seguir fent feina amb iniciatives de formació, de cooperació social, de carácter solidari, comunicatiu i empresarial.

Per açò, hem modernitzat la imatge corporativa del club i hem triat un eslògan que esperam ens identifiqui i amb el qual t’identifiquis: SOM MENORCA.

Amb aquestes iniciatives, el Menorca Bàsquet vol mantenir la bandera de la solidaritat. El club donarà un euro de cada abonament a UNICEF, per mantenir el suport a la gent més necessitada dins de la campanya Menorca Solidària. Un gest que te demanam que tu també facis, aportant la mateixa (o una altre) quantitat a les urnes que trobaràs a les oficines o el dia del primer partit.

Volem estar entre els grans del bàsquet estatal des d’un projecte humil i auster, però que no oblida els diferents col•lectius que integrau la massa social del Menorca Bàsquet. T’esperam!

Benito Reynés
President del Vive Menorca – Menorca Bàsquet SAD»

Eres nuestra apuesta

El presidente del ViveMenorca – Menorca Bàsquet SAD, Benito Reynés, se dirige a los abonados en el inicio de la campaña de abonos 2010/11. Es tiempo de renovar y de crecer, de nuevo, como masa social. La ACB nos espera.

«Desde el Menorca Bàsquet valoramos muy especialmente el apoyo que, por tu parte, hemos recibido tanto en los momentos de éxito como en los complicados en los últimos meses. Es por esto que queremos celebrar el hito del retorno a la ACB con las personas que, como tú, ha apostado por nosotros cuando más falta hacía.

Puesta en marcha la campaña de abonados ACB 2010/11 y la primera decisión ha sido hacer prevalecer el derecho que te has ganado antes y durante la temporada pasada, con el apoyo económico y sobre todo anímico que nos ha empujado y ha sido clave para volver a la mejor liga de Europa.

Te has ganado, como el equipo, un lugar ACB. Te has ganado un asiento en el Pabellón Menorca. Te has ganado el derecho a ser el primero en renovar y hacerlo en mejores condiciones. El Menorca Bàsquet SAD te ofrece la posibilidad de renovar tu abono con una rebaja en torno al 5% sobre el precio del abono de la última temporada ACB del Menorca Bàsquet.

El Menorca Bàsquet ha demostrado ser, en la última década, una plataforma de cohesión y promoción de Menorca, nuestra isla. Queremos seguir trabajando con iniciativas de formación, de cooperación social, de carácter solidario, comunicativo y empresarial.

Por ello, hemos modernizado la imagen corporativa del club y hemos elegido un eslogan que esperamos nos identifique y con el que te identifiques: SOM MENORCA (SOMOS MENORCA).

Con estas iniciativas, el Menorca Bàsquet quiere mantener la bandera de la solidaridad. El club dará un euro de cada abono a UNICEF, para mantener el apoyo a la gente más necesitada dentro de la campaña Menorca Solidaria. Un gesto que tiene pedimos que tú también hagas, aportando la misma (u otra) cantidad en las urnas que encontrarás en las oficinas o el día del primer partido.

Queremos estar entre los grandes del baloncesto estatal desde un proyecto humilde y austero, pero que no olvida los diferentes colectivos que integran la masa social del Menorca Bàsquet. Te esperamos!

Benito Reynés
Presidente del ViveMenorca – Menorca Bàsquet SA»

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com