La Penya, al Memorial Timoner

10 agosto 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto, Eventos

Àrea de Comunicació

El DKV Joventut serà el rival del Menorca Bàsquet en la novena edició del Memorial José Timoner. El clàssic partit de presentació davant l’afició tindrà, a més, un component solidari. La recaptació es destinarà a Projecte Home.

22 de setembre, dimecres, 21 hores. Cartell de luxe per al moment més esperat de la pretemporada. L’estrena de l’equip de Paco Olmos davant el seu públic es produirà davant un històric, un clàssic de la cistella internacional, el Club Joventut de Badalona. El record del desaparegut vicepresident José Timoner mereix la presència al Pavelló Menorca d’un club i un president, Jordi Villacampa, molt arrelats esportiva i socialment a l’illa.

La Penya és un dels pocs equips que ha militat sempre a la màxima categoria i ha conquerit tots els títols possibles. 4 vegades campió de Lliga, 7 de Copa, 1 Eurolliga i 2 Copes Korac engalanen el palmarès d’un club bolcat amb les categories de formació, de manera que la seva Escola de Bàsquet és una de les més fecundes del panorama estatal.

L’exseleccionador i campió del món a Japó’06, Pepu Hernández, estarà de nou al capdavant del projecte verd i negre, en què el contrapunt balear els posen els germans Pere i Joan Tomàs, i Josep Franch de Pablo. Les incorporacions de Russell Robinson, Carl English i Quinton Hosley fan del rival badaloní un dels més atractius del calendari estival.

El club ha decidit incloure aquest primer partit en el marc del programa «Menorca Solidària». Abonats i públic en general hauran de passar per taquilla a preus molt populars i el seu donatiu serà lliurat a la delegació a Menorca de Projecte Home Balears. Una entitat que, des de fa 25 anys, treballa per a la rehabilitació de les persones amb problemes de drogues o altres dependències.

La Penya, en el Memorial TImoner

El DKV Joventut será el rival del Menorca Bàsquet en la novena edición del Memorial José Timoner. El clásico partido de presentación ante la afición tendrá, además, un componente solidario. La recaudación se destinará a Proyecte Home.

22 de septiembre, miércoles, 21 horas. Cartel de lujo para el momento más esperado de la pretemporada. El estreno del equipo de Paco Olmos ante su público se producirá ante un histórico, un clásico de la canasta internacional, el Club Joventut de Badalona. El recuerdo del desaparecido vicepresidente José Timoner merece la presencia en el Pavelló Menorca de un club y un presidente, Jordi Villacampa, muy arraigados deportiva y socialmente en la isla.

La Penya es uno de los pocos equipos que ha militado siempre en la máxima categoría y ha conquistado todos los títulos posibles. 4 veces campeón de Liga, 7 de Copa, 1 Euroliga y 2 Copas Korac engalanan el palmarés de un club volcado con las categorías de formación, de modo que su Escola de Bàsquet es una de las más fecundas del panorama estatal.

El exseleccionador y campeón del Mundo en Japón’06, Pepu Hernández, estará de nuevo al frente del proyecto verdinegro, en el que el contrapunto balear los ponen los hermanos Pere y Joan Tomàs, y Josep Franch de Pablo. Las incorporaciones de Russell Robinson, Carl English y Quinton Hosley hacen del rival badalonés uno de los más atractivos del calendario estival.

El club ha decidido incluir este primer partido en el marco del programa “Menorca solidària”. Abonados y público en general deberán pasar por taquilla a precios muy populares y su donativo será entregado a la delegación en Menorca de Projecte Home Balears. Una entidad que, desde hace 25 años, trabaja para la rehabilitación de las personas con problemas de drogas u otras dependencias.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com