Menorca Bàsquet: presentació Memorial Timoner (DKV Joventut), pro-Projecte Home

15 septiembre 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

Presentació solidària

El Menorca Bàsquet presentarà el projecte a l’afició el proper 22 de setembre, a les 21 hores, davant el DKV Joventut. El club i Projecte Home, al benefici anirà destinada la recaptació, han presentat el IX Memorial José Timoner.

El partit, que recorda la figura del desaparegut vicepresident, serà la primera oportunitat per a l’aficionat insular de veure en acció l’equip de Paco Olmos, ja que en aquesta edició el partit no serà televisat.

A l’acte de presentació del partit han concorregut el director general del club, Oriol Humet, escortat pels jugadors Urko Otegi i Jakim Donaldson, Enric Mas, director de Projecte Home a Menorca, i Nicolás Bordoy, vicepresident de l’Associació de Familiars, Amics i col·laboradors a Menorca.

Els assistents han fet una crida a l’afició, per aconseguir un ple absolut al Pavelló Menorca, no només per l’atractiu esportiu del partit-el DKV és un històric, amb especials simpaties a l’illa-, sinó també pel caràcter solidari que s’aplicarà a la recaptació i la causa a la qual se suma, un cop més el Menorca Bàsquet.

Projecte Home és un programa terapèutic-educatiu, sense ànim de lucre, dedicat a la rehabilitació, reinserció social i prevenció dels drogodependents.

El partit tindrà un marcat accent balear, amb Miki Servera i Joan Faner per part del Menorca Bàsquet, i els germans Tomàs, Pere i Joan, i Josep Franch pel conjunt verd i negre.

Les entrades ja estan a la venda. Els abonats poden recollir al Pavelló, en horari d’oficina (de 9 a 14 hores; dimecres de 17 a 20 hores), el preu / donatiu oscil.la entre els 3 i 6 euros.

Per als no abonats, l’horari és el mateix, i també poden adquirir-per Internet a través de la pàgina web del club. El preu per a l’aficionat en general està entre els 10 i 22 euros. Preus especials per a les categories junior (5 euros), jove (7) i jubilat (10).

Projecte Home ha habilitat també una Fila 0 per rebre donatius via la Caixa Colonya Pollença, en el compte 2056-0012-22-4102000877.

Presentación solidaria


El Menorca Bàsquet presentará su proyecto a la afición el próximo 22 de septiembre, a las 21 horas, ante el DKV Joventut. El club y el Projecte Home, a cuyo beneficio irá destinada la recaudación, han presentado el IX Memorial José Timoner.

El partido, que recuerda la figura del desaparecido vicepresidente, será la primera oportunidad para el aficionado insular de ver en acción al equipo de Paco Olmos, puesto que en esta edición el partido no será televisado.

Al acto de presentación del partido han concurrido el director general del club, Oriol Humet, escoltado por los jugadores Urko Otegi y Jakim Donaldson; Enric Mas, director de Projecte Home en Menorca, y Nicolás Bordoy, vicepresidente de la Associació de Familiars, Amics i Col·laboradors a Menorca.

Los asistentes han realizado una llamada a la afición, para conseguir un lleno absoluto en el Pavelló Menorca, no sólo por el atractivo deportivo del partido –el DKV es un histórico, con especiales simpatías en la isla-, sino también por el carácter solidario que se aplicará a la recaudación y la causa a la que se suma, una vez más el Menorca Bâsquet.

Projecte Home es un programa terapéutico-educativo, sin ánimo de lucro, dedicado a la rehabilitación, reinserción social y prevención de los drogodependientes.

El partido tendrá un marcado acento balear, con Miki Servera y Joan Faner por parte del Menorca Bàsquet, y los hermanos Tomàs, Pere y Joan, y Josep Franch por el conjunto verdinegro.

Las entradas ya están a la venta. Los abonados pueden recogerlas en el Pavelló, en horario de oficina (de 9 a 14 horas; miércoles de 17 a 20 horas); el precio/donativo oscila entre los 3 y 6 euros.

Para los no abonados, el horario es el mismo, y también pueden adquirirlas por Internet a través de la página web del club. El precio para el aficionado en general está entre los 10 y 22 euros. Precios especiales para las categorías junior (5 euros), joven (7) y jubilado (10).

Projecte Home ha habilitado también una Fila 0 para recibir donativos vía la Caixa Colonya Pollença, en la cuenta 2056-0012-22-4102000877.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com