B√†squet d’elit i solidaritat

20 septiembre 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

El Menorca Bàsquet i el DKV Joventut uniran esport d’elit i esperit d’adhesió amb els més necessitats en el Memorial Timoner. L’afició recaptarà les primeres cistelles de la temporada i Projecte Home la bona voluntat de la grada.

Tisi Reynés davant Fernando Romay

Ser√† una cita amb el b√†squet i la solidaritat. Per√≤ no ser√† el primer episodi de fer causa comuna que t√© el Menorca B√†squet i Projecte Home com a protagonistes. El 14 de febrer de 1998, sota el lema ‚ÄúDrogues, NO‚ÄĚ, el Menorca B√†squet i l‚Äôequip de veterans del Reial Madrid van jugar un partit a benefici de Projecte Home a l‚Äôantic Poliesportiu Municipal de Ma√≥.

El Menorca B√†squet transitava per la primera temporada a la LEB, amb el t√®cnic aragon√®s Jos√© Luis Oliete a la banqueta i jugadors que ja formen part de la hist√≤ria del club com Tisi Reyn√©s, Lamont Randolph, Everett Stephens, Ant√≥n Soler, Ra√ļl Capablo o Fausto Orio.

Les velles gl√≤ries blanques arrossegaven el curr√≠culum de mites com Wayne Brabender, medalles ol√≠mpics de la talla de Fernando Romay o Jos√© Manuel Beir√°n, jugadors amb recorregut ACB com ‚ÄėIndio‚Äô D√≠az i Quique Ruiz Paz i el refor√ß del ‚ÄėLagarto‚Äô De la Cruz.

El partit acab√† 98-94 i la recaptaci√≥ va respondre a les expectatives de l‚Äôorganitzaci√≥. Els millors anotadors del Menorca B√†squet foren Randolph (25), Javi Bl√°zquez (19), Stephens (18), Soler (14) i Tisi Reyn√©s (13). Pel Reial Madrid, destacaren els sis triples de Beir√°n (31), a m√©s d‚ÄôAndr√©s Valdivieso (21) ‚Äďque la temporada seg√ľent fitxaria pel Menorca B√†squet-, Romay (14) o D√≠az (12).

Un esdeveniment del mateix perfil, de nou amb els veterans blancs i ara amb una selecció menorquina, es celebrà el 2004, amb motiu del desè aniversari de Projecte Home a Menorca.

L’afició va respondre a la causa i a l’espectacle, com s’espera que facin de nou aquest dimecres, dia 22 de setembre, a partir de les 21 hores. Projecte Home i Menorca Bàsquet repeteixen protagonisme i es suma a la crida el DKV Joventut.

Les entrades ja estan a la venda. Els abonats poden recollir al Pavell√≥, en horari d’oficina (de 9 a 14 hores; dimecres de 17 a 20 hores), el preu / donatiu oscil¬∑la entre els 3 i 6 euros.

Per als no abonats, l’horari √©s el mateix, i tamb√© poden adquirir-les per Internet a trav√©s de la p√†gina web del club. El preu per a l’aficionat en general est√† entre els 10 i 22 euros. Preus especials per a les categories junior (5 euros), jove (7) i jubilat (10).

Projecte Home ha habilitat també una Fila 0 per rebre donatius via la Caixa Colonya Pollença, en el compte 2056-0012-22-4102000877.

Baloncesto de élite y solidaridad

El Menorca Bàsquet y el DKV Joventut unirán deporte de élite y espíritu de adhesión con los más necesitados en el IX Memorial José Timoner. Miércoles, a partir de las 21 horas, la afición recabará las primeras canastas de la temporada y Proyecto Hombre la buena voluntad de la grada.

Ser√° una cita con el baloncesto y la solidaridad. Pero no ser√° el primer episodio de hacer causa com√ļn que tiene el Menorca B√†squet y Proyecto Hombre como protagonistas. El 14 de febrero de 1998, bajo el lema ¬ęDrogas, NO¬Ľ, el Menorca B√†squet y el equipo de veteranos del Real Madrid jugaron un partido a beneficio de Proyecto Hombre en el antiguo Polideportivo Municipal de Ma√≥.

El Menorca B√†squet transitaba por la primera temporada en la LEB, con el t√©cnico aragon√©s Jos√© Luis Oliete en el banquillo y jugadores que ya forman parte de la historia del club como Tisi Reyn√©s, Lamont Randolph, Everett Stephens, Ant√≥n Soler, Ra√ļl Capablo o Fausto Orio.

Las viejas glorias blancas arrastraban el curr√≠culo de mitos como Wayne Brabender, medallas ol√≠mpicos de la talla de Fernando Romay o Jos√© Manuel Beir√°n, jugadores con recorrido ACB como ‘Indio’ D√≠az y Quique Ruiz Paz y el refuerzo del ‘Lagarto’ De la Cruz.

El partido acabó 98-94 y la recaudación respondió a las expectativas de la organización. Los mejores anotadores del Menorca Bàsquet fueron Randolph (25), Javi Blázquez (19), Stephens (18), Soler (14) y Tisi Reynés (13). Por el Real Madrid, destacaron los seis triples de Beirán (31), además de Andrés Valdivieso (21) -que la temporada siguiente ficharía por el Menorca Bàsquet-, Romay (14) o Díaz (12).

Un acontecimiento del mismo perfil, de nuevo con los veteranos blancos y ahora con una selección menorquina, se celebró en 2004, con motivo del décimo aniversario de Proyecto Hombre en Menorca.

La afición respondió a la causa y al espectáculo, como se espera que hagan de nuevo este miércoles, día 22 de septiembre, a partir de las 21 horas. Proyecto Hombre y Menorca Bàsquet repiten protagonismo y se suma al llamamiento el DKV Joventut.

Las entradas ya están a la venta. Los abonados pueden recoger en el Pabellón, en horario de oficina (de 9 a 14 horas; Miércoles de 17 a 20 horas), el precio / donativo oscila entre los 3 y 6 euros.

Para los no abonados, el horario es el mismo, y también pueden adquirirse por Internet a través de la página web del club. El precio para el aficionado en general está entre los 10 y 22 euros. Precios especiales para las categorías junior (5 euros), joven (7) y jubilado (10).

Proyecto Hombre ha habilitado también una Fila 0 para recibir donativos vía la Caixa Colonya Pollença, en la cuenta 2056-0012-22-4102000877.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com