Bàsquet d’elit i solidaritat

20 septiembre 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

El Menorca Bàsquet i el DKV Joventut uniran esport d’elit i esperit d’adhesió amb els més necessitats en el Memorial Timoner. L’afició recaptarà les primeres cistelles de la temporada i Projecte Home la bona voluntat de la grada.

Tisi Reynés davant Fernando Romay

Serà una cita amb el bàsquet i la solidaritat. Però no serà el primer episodi de fer causa comuna que té el Menorca Bàsquet i Projecte Home com a protagonistes. El 14 de febrer de 1998, sota el lema “Drogues, NO”, el Menorca Bàsquet i l’equip de veterans del Reial Madrid van jugar un partit a benefici de Projecte Home a l’antic Poliesportiu Municipal de Maó.

El Menorca Bàsquet transitava per la primera temporada a la LEB, amb el tècnic aragonès José Luis Oliete a la banqueta i jugadors que ja formen part de la història del club com Tisi Reynés, Lamont Randolph, Everett Stephens, Antón Soler, Raúl Capablo o Fausto Orio.

Les velles glòries blanques arrossegaven el currículum de mites com Wayne Brabender, medalles olímpics de la talla de Fernando Romay o José Manuel Beirán, jugadors amb recorregut ACB com ‘Indio’ Díaz i Quique Ruiz Paz i el reforç del ‘Lagarto’ De la Cruz.

El partit acabà 98-94 i la recaptació va respondre a les expectatives de l’organització. Els millors anotadors del Menorca Bàsquet foren Randolph (25), Javi Blázquez (19), Stephens (18), Soler (14) i Tisi Reynés (13). Pel Reial Madrid, destacaren els sis triples de Beirán (31), a més d’Andrés Valdivieso (21) –que la temporada següent fitxaria pel Menorca Bàsquet-, Romay (14) o Díaz (12).

Un esdeveniment del mateix perfil, de nou amb els veterans blancs i ara amb una selecció menorquina, es celebrà el 2004, amb motiu del desè aniversari de Projecte Home a Menorca.

L’afició va respondre a la causa i a l’espectacle, com s’espera que facin de nou aquest dimecres, dia 22 de setembre, a partir de les 21 hores. Projecte Home i Menorca Bàsquet repeteixen protagonisme i es suma a la crida el DKV Joventut.

Les entrades ja estan a la venda. Els abonats poden recollir al Pavelló, en horari d’oficina (de 9 a 14 hores; dimecres de 17 a 20 hores), el preu / donatiu oscil·la entre els 3 i 6 euros.

Per als no abonats, l’horari és el mateix, i també poden adquirir-les per Internet a través de la pàgina web del club. El preu per a l’aficionat en general està entre els 10 i 22 euros. Preus especials per a les categories junior (5 euros), jove (7) i jubilat (10).

Projecte Home ha habilitat també una Fila 0 per rebre donatius via la Caixa Colonya Pollença, en el compte 2056-0012-22-4102000877.

Baloncesto de élite y solidaridad

El Menorca Bàsquet y el DKV Joventut unirán deporte de élite y espíritu de adhesión con los más necesitados en el IX Memorial José Timoner. Miércoles, a partir de las 21 horas, la afición recabará las primeras canastas de la temporada y Proyecto Hombre la buena voluntad de la grada.

Será una cita con el baloncesto y la solidaridad. Pero no será el primer episodio de hacer causa común que tiene el Menorca Bàsquet y Proyecto Hombre como protagonistas. El 14 de febrero de 1998, bajo el lema «Drogas, NO», el Menorca Bàsquet y el equipo de veteranos del Real Madrid jugaron un partido a beneficio de Proyecto Hombre en el antiguo Polideportivo Municipal de Maó.

El Menorca Bàsquet transitaba por la primera temporada en la LEB, con el técnico aragonés José Luis Oliete en el banquillo y jugadores que ya forman parte de la historia del club como Tisi Reynés, Lamont Randolph, Everett Stephens, Antón Soler, Raúl Capablo o Fausto Orio.

Las viejas glorias blancas arrastraban el currículo de mitos como Wayne Brabender, medallas olímpicos de la talla de Fernando Romay o José Manuel Beirán, jugadores con recorrido ACB como ‘Indio’ Díaz y Quique Ruiz Paz y el refuerzo del ‘Lagarto’ De la Cruz.

El partido acabó 98-94 y la recaudación respondió a las expectativas de la organización. Los mejores anotadores del Menorca Bàsquet fueron Randolph (25), Javi Blázquez (19), Stephens (18), Soler (14) y Tisi Reynés (13). Por el Real Madrid, destacaron los seis triples de Beirán (31), además de Andrés Valdivieso (21) -que la temporada siguiente ficharía por el Menorca Bàsquet-, Romay (14) o Díaz (12).

Un acontecimiento del mismo perfil, de nuevo con los veteranos blancos y ahora con una selección menorquina, se celebró en 2004, con motivo del décimo aniversario de Proyecto Hombre en Menorca.

La afición respondió a la causa y al espectáculo, como se espera que hagan de nuevo este miércoles, día 22 de septiembre, a partir de las 21 horas. Proyecto Hombre y Menorca Bàsquet repiten protagonismo y se suma al llamamiento el DKV Joventut.

Las entradas ya están a la venta. Los abonados pueden recoger en el Pabellón, en horario de oficina (de 9 a 14 horas; Miércoles de 17 a 20 horas), el precio / donativo oscila entre los 3 y 6 euros.

Para los no abonados, el horario es el mismo, y también pueden adquirirse por Internet a través de la página web del club. El precio para el aficionado en general está entre los 10 y 22 euros. Precios especiales para las categorías junior (5 euros), joven (7) y jubilado (10).

Proyecto Hombre ha habilitado también una Fila 0 para recibir donativos vía la Caixa Colonya Pollença, en la cuenta 2056-0012-22-4102000877.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com