Menorca Bàsquet: La Caixa renova com a patrocinador oficial

2 noviembre 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

El Menorca Bàsquet i La Caixa han subscrit la renovació del conveni de col•laboració que ha lligat totes dues entitats, des de fa anys, en la promoció de l’esport de la cistella al màxim nivell.

Paloma Méndez, directora de l’Àrea de Negoci de La Caixa, i Benito Reynés i Diego Moreno, president i conseller del Menorca Bàsquet, han firmat l’acord per a renovar com a patrocinador oficial l’entitat financera.

De fet, l’associació entre club i caixa ja era efectiva, amb el patrocini exclusiu que La Caixa ha fet de la campanya d’abonaments d’aquesta temporada del Menorca Bàsquet.

Enguany, però, la col•laboració anirà més enllà de l’àmbit esportiu, com ja es començà a promocionar el curs passat. El tarannà social i solidari del club d’ACB i la Caixa, a través de la seva Obra Social, derivarà en el suport de l’entitat financera de projectes altruistes de la SAD com Menorca Solidària, Som Menorca, Escoles de Menorca o el programa d’Activitats Formatives per a entrenadors i jugadores de tot l’arxipèlag balear.

La Caixa renueva colaboración

El Menorca Bàsquet y La Caixa han suscrito la renovación del convenio de colaboración que ha ligado las dos entidades, desde hace años, en la promoción del deporte de la canasta al máximo nivel.

Paloma Méndez, directora del Área de Negocio de La Caixa, y Benito Reynés y Diego Moreno, presidente y consejero del Menorca Bàsquet, han firmado el acuerdo para renovar como patrocinador oficial la entidad financiera.

De hecho, la asociación entre club y caja ya era efectiva, con el patrocinio exclusivo que La Caixa ha hecho de la campaña de abonos de esta temporada del Menorca Bàsquet.

Este año, sin embargo, la colaboración irá más allá del ámbito deportivo, como ya se empezó a promocionar el curso pasado. El talante social y solidario del club de ACB y La Caixa, a través de su Obra Social, derivará en el apoyo de la entidad financiera de proyectos altruistas de la SAD como Menorca Solidaria, Somos Menorca, Escuelas de Menorca o el programa de Actividades Formativas para entrenadores y jugadores de todo el archipiélago balear.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com