Menorca Bàsquet: iniciativa dels jugadors amb ex-abonats a l’atur

10 noviembre 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

Jugador-aficionat, al 50%

Al vestidor del Menorca s’ha gestat una iniciativa que farà feliços i no privarà del millor bàsquet a una sèrie d’ex abonats, que ara mateix estan a l’atur. Cada jugador es farà càrrec del 50% de l’import de dos abonaments.

Caio Torres i l’equip, amb l’afició

Els jugadors del Menorca Bàsquet han fet saber als òrgans rectors de la SAD que volen veure les grades de nou plenes a vessar, com les imatges que han vist de la primera etapa del club a l’ACB. Tot i que l’assistència als primers partits està sent més que notable, la plantilla vol tot el suport possible per aconseguir junts l’objectiu de la permanència.

Per açò, els jugadors han proposat una acció per tornar als seients del Pavelló Menorca aquells seguidors d’indubtable sentiment cap al projecte balear, però que per causes econòmiques que a molts afecten avui en dia no han pogut renovar el seu compromís como a abonat amb el Menorca Bàsquet SAD.

Urko Otegi, capità i portaveu del vestidor, ha proposat que cada jugador es farà càrrec, de la seva butxaca, del 50% de dos abonaments que es corresponguin amb antics abonats que, per trobar-se a l’atur, no han pogut renovar el seu compromís i la il•lusió per al Menorca Bàsquet.

El club ha recollit immediatament aquesta iniciativa, generada des de l’esperit altruista i solidari dels jugadors, i proposa:

Que si estàs a l’atur i has estat abonat del Menorca Bàsquet ho comuniquis al club.

Que facis arribar nom complet, DNI i document que acrediti que estàs a l’atur.

Que si ets una de les 22 primeres persones en interessar-se per aquesta iniciativa, un jugador del Menorca Bàsquet es farà càrrec del 50% del teu abonament.

Que et pots posar en contacte amb el club per telèfon 971 369 299, per correu electrònic atencionabonado@menorcabasquet.com o a les oficines del Pavelló Menorca.

Qui compleixi aquestes condicions i estigui interessat en tornar a gaudir del millor espectacle, pot esser l’afortunat d’una localitat en zona blava, per només 126 euros.

Jugador y aficionado, al 50%

En el vestuario del Menorca Bàsquet se ha gestado una iniciativa que hará felices y no privará del mejor baloncesto de Europa a una serie de ex abonados, que ahora mismo están en el paro. Cada jugador se hará cargo del 50% del importe de dos abonos.

Los jugadores del Menorca Bàsquet han hecho saber a los órganos rectores de la SAD que quieren ver las gradas de nuevo a rebosar, como las imágenes que han visto de la primera etapa del club ACB. Aunque la asistencia a los primeros partidos está siendo más que notable, la plantilla quiere todo el apoyo posible para lograr juntos el objetivo de la permanencia.

Por esto, los jugadores han propuesto una acción para devolver a los asientos del Pabellón Menorca a aquellos seguidores de indudable sentimiento hacia el proyecto balear, pero que por causas económicas que a muchos afectan hoy en día no han podido renovar su compromiso como abonado del Menorca Bàsquet SAD.

Urko Otegi, capitán y portavoz del vestuario, ha propuesto que cada jugador se hará cargo, de su bolsillo, del 50% de dos abonos que se correspondan con antiguos abonados que, por encontrarse en el paro, no han podido renovar el compromiso y la ilusión con el Menorca Bàsquet.

El club ha recogido inmediatamente esta iniciativa, generada desde el espíritu altruista y solidario de los jugadores, y propone:

Que si estás en paro y has sido abonado del Menorca Bàsquet lo comuniques al club.

Que hagas llegar nombre completo, DNI y documento que acredite que estás en el paro.

Que si eres una de las 22 primeras personas en interesarse por esta iniciativa, un jugador del Menorca Bàsquet se hará cargo del 50% de tu abono.

Que te puedes poner en contacto con el club por teléfono 971 369 299, por correo electrónico atencionabonado@menorcabasquet.com o en las oficinas del Pabellón Menorca.

Quien cumpla estas condiciones y esté interesado en volver a disfrutar del mejor espectáculo, puede ser el afortunado de una localidad en zona azul, por sólo 126 euros.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com