Amb Unicaja, dissabte – 19h

12 noviembre 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

El partit entre el Menorca i l’Unicaja, corresponent a la jornada 8, es jugarà dissabte dia 20, a les 19 hores. Aquest serà l’únic partit que no retransmetrà IB3 fins a final de 2010 i, per tant, només podrà ser vist al Pavelló.

L’Unicaja d’Aíto García Reneses és el rival més atractiu que visitarà el Pavelló Menorca a la primera volta i només podrà ser seguit en viu a la pròpia instal·lació del Menorca Bàsquet.

Les càmeres d’IB3 no seran presents en aquest compromís, com sí ho ha estat contra el Blancos Rueda Valladolid, Lagun Aro i Granada, i també donaran en directe la visita del CAI Zaragoza, l’Estudiantes i el Fuenlabrada.

Un partit que reuneix tots els condicionants per esser el més atractiu a la primera volta per l’aficionat insular. A la trajectòria de l’equip de Paco Olmos s’ha d’afegir la presència de l’Unicaja, un equip d’Eurolliga –acaba de passar per damunt el Virtus Roma (104-83)-, amb jugadors del perfil de Berni Rodríguez, Carlos Jiménez, Saúl Blanco o Uros Tripkovic.

El partit d’Es Migjorn

El Menorca Bàsquet dedicarà el partit de dissabte 20 de novembre contra l’Unicaja (19 hores), al municipi d’Es Migjorn. És la tercera acció, encetada amb Es Castell i Alaior, del programa ‘Som Menorca’ dirigit als pobles i els seus col·lectius.

El Menorca Bàsquet farà, abans, una visita al Col·legi Públic Francesc d’Albranca. Dos jugadors, durant la setmana, visitaran els alumnes del col·legi, que els podran conèixer d’aprop, parlar amb ells i demanar-lis autògrafs i fotografies.

El club, entra d’altres iniciatives, ha gestionat la presència per aquest partit de la Banda de Música d’Es Migjorn Gran, que dirigeix Isaac Mascaró. La seva presència al Pavelló Menorca sempre ha estat motiu d’un gran ambient i espectacle també a la grada.

També amb motiu d’aquest partit contra l’Unicaja dedicat a Es MIgjorn, la SAD posarà un preu especial a les entrades per tot aquell que acrediti esser resident del municipi. En la venda anticipada a les oficines del club tindran un 50% de descompte i un 30% si compren l’entrada a taquilla, el mateix dia de partit.

Les entrades amb descompte especial les poden adquirir al Pavelló Menorca, en horari d’oficina, de dilluns a divendres (8.30 a 14.30; 17 a 19.30) o el dia del partit, dues hores abans de l’inici.

Con Unicaja, sábado a las 19h

El partido entre el Menorca Bàsquet y el Unicaja, correspondiente a la jornada 8 de la Liga ACB, se jugará el sábado día 20, a las 19 horas. Este será el único partido que no retransmitirá IB3 hasta final de 2010 y, por tanto, sólo podrá ser visto en el Pabellón Menorca.

El Unicaja de Aíto García Reneses es el rival más atractivo que visitará el Pabellón Menorca en la primera vuelta y sólo podrá ser seguido en vivo en la propia instalación del Menorca Bàsquet.

Las cámaras de IB3 no estarán presentes en este compromiso, como sí lo ha estado contra el Blancos Rueda Valladolid, Lagun Aro y Granada, y también darán en directo la visita del CAI Zaragoza, el Estudiantes y el Fuenlabrada.

Un partido que reúne todos los condicionantes para ser el más atractivo en la primera vuelta para el aficionado insular. En la trayectoria del equipo de Paco Olmos se debe añadir la presencia del Unicaja, un equipo de Euroliga -acaba de pasar por encima el Virtus Roma (104-83)-, con jugadores del perfil de Berni Rodríguez, Carlos Jiménez, Saúl Blanco o Uros Tripkovic.

El partido de Es Migjorn

El Menorca Bàsquet dedicará el partido del sábado 20 de noviembre contra el Unicaja (19 horas), al municipio de Es Migjorn. Es la tercera acción, iniciada con Es Castell y Alaior, del programa ‘Somos Menorca’ dirigido a los pueblos y sus colectivos.

El Menorca Bàsquet hará, antes, una visita al Colegio Público Francesc d’Albranca. Dos jugadores, durante la semana, visitarán a los alumnos del colegio, que podrán conocerles de cerca, hablar con ellos y pedirles autógrafos y fotografías.

El club, entra otras iniciativas, ha gestionado la presencia para este partido de la Banda de Música de Es Migjorn Gran, que dirige Isaac Mascaró. Su presencia en el Pabellón Menorca siempre ha sido motivo de un gran ambiente y espectáculo también en la grada.

También con motivo de este partido contra el Unicaja dedicado a Es Migjorn, la SAD pondrá un precio especial en las entradas para todo aquel que acredite ser residente del municipio. En la venta anticipada en las oficinas del club tendrán un 50% de descuento y un 30% si compran la entrada en taquilla, el mismo día de partido.

Las entradas con descuento especial las pueden adquirir en el Pabellón Menorca, en horario de oficina, de lunes a viernes (8.30 a 14.30; 17 a 19.30) o el día del partido, dos horas antes del inicio.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com