Dues entrades, un abonament

15 noviembre 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

El Menorca regalarà l’abonament «Som Menorca» als aficionats que comprin d’una vegada les entrades per als partits contra l’Unicaja i el CAI. Una iniciativa que generarà descomptes i prioritats en altres iniciatives del club.

Unicaja i CAI, els pròxims a casa

El club balear ha activat un nou producte, que regalarà als seguidors de cara als dos pròxims compromisos que acollirà el Pavelló Menorca. El Menorca Bàsquet regalarà l’abonament “Som Menorca” a l’aficionat que compri, en un sol paquet, les entrades per als partits contra l’Unicaja i el CAI Zaragoza.

L’abonament, que també es pot adquirir a les oficines del Pavelló Menorca per un preu de 15 euros, inclou descomptes en partits, fins a un límit de quatre i aplicable en funció de la disponibilitat de l’aforament. Aquest carnet també inclou descomptes a la botiga del club i als viatges amb l’equip, a més de generar prioritats per a aconseguir entrades i per fer-se abonat la pròxima temporada.

El carnet de l’abonament “Som Menorca” es personalitzarà amb el nom del comprador i es pot adquirir en horari d’oficina, de dilluns a divendres (08.30 a 14.30 / 17.00 a 20.00).

Dos entradas, un abono

El Menorca Bàsquet regalará un abono especial, bautizado como «Somos Menorca», a los aficionados que compren de una vez las entradas para los partidos contra el Unicaja y el CAI Zaragoza. Una iniciativa que permitirá a los seguidores contar con descuentos y prioridades en otras iniciativas del club.

El club balear ha activado un nuevo producto, que regalará a los seguidores de cara a los dos próximos compromisos que acogerá el Pabellón Menorca. El Menorca Bàsquet regalará el abono «Somos Menorca» al aficionado que compre, en un solo paquete, las entradas para los partidos contra el Unicaja y el CAI Zaragoza.

El abono, que también se puede adquirir en las oficinas del Pabellón Menorca por un precio de 15 euros, incluye descuentos en partidos, hasta un límite de cuatro y aplicable en función de la disponibilidad del aforo. Este carné también incluye descuentos en la tienda del club y los viajes con el equipo, además de generar prioridades para conseguir entradas y para hacerse abonado la próxima temporada.

El carné del abono «Somos Menorca» se personalizará con el nombre del comprador y se puede adquirir en horario de oficina, de lunes a viernes (08.30 a 14.30 / 17.00 a 20.00).

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com