Venda entrades Menorca Bàsquet – Unicaja

18 noviembre 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

Dissabte, taquilles obertes el dematí

Amb motiu del partit que enfrontarà el Menorca Bàsquet i l’Unicaja, dissabte a les 19.00 hores, les taquilles del Pavelló Menorca s’obriran el matí de 11.30 a 13.30 i dues hores abans del començament del partit.

El partit, dedicat aquesta jornada al municipi d’Es Migjorn, atorga als residents d’aquesta localitat un descompte del 50% en la compra anticipada de l’entrada i del 30% si es compra a les taquilles el dia de partit.

D’altra banda, per la compra conjunta de les entrades per als partits de l’Unicaja i el CAI Zaragoza, el club regala l’abonament Som Menorca.

L’abonament, que també es pot adquirir a les oficines del Pavelló Menorca per un preu de 15 euros, inclou descomptes en partits, fins a un límit de quatre i aplicable en funció de la disponibilitat de l’aforament. Aquest carnet també inclou descomptes a la botiga del club i als viatges amb l’equip, a més de generar prioritats per a aconseguir entrades i per fer-se abonat la pròxima temporada.

La tercera oferta per aquest partit promou un descompte en les entrades del 50% per els aficionats entre 4 i 16 anys, que vagin acompanyats d’un adutl.

El sábado, taquillas abiertas por la mañana

Con motivo del partido que enfrentará al Menorca Bàsquet y al Unicaja, el sábado a las 19.00 horas, las taquillas del Pavelló Menorca se abrirán por la mañana de 11.30 a 13.30 y dos horas antes del comienzo del partido.

El partido, dedicado esta jornada al municipio de Es Migjorn, otorga a los residentes de esta localidad un descuento del 50% en la compra anticipada de la entrada y del 30% si se compra en las taquillas el día de partido.

Por otra parte, por la compra conjunta de las entradas para los partidos del Unicaja y el CAI Zaragoza, el club regala el abono Somos Menorca. El abono, que también se puede adquirir en las oficinas del Pavelló Menorca por un precio de 15 euros, incluye descuentos en partidos, hasta un límite de cuatro y aplicable en función de la disponibilidad del aforo. Este carné también incluye descuentos en la tienda del club y los viajes con el equipo, además de generar prioridades para conseguir entradas y para hacerse abonado la próxima temporada.

La tercera oferta para este partido promueve un descuento en las entradas del 50% para los aficionados entre 4 y 16 años, que vayan acompañados de un adulto.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com