Menorca Bàsquet: Viatge personal de Donaldson a EEUU

22 noviembre 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

Donaldson marxa a EEUU

Jakim Donaldson volarà aquest dimarts als Estats Units, amb permís del Menorca Bàsquet. L’ala-pivot de Pittsburgh tornarà a l’illa el pròxim divendres, després d’atendre una qüestió personal.

Donaldson marxa per motius personals

Baixa inesperada per a Paco Olmos en la preparació del partit contra el Caja Laboral. El jugador Jakim Donaldson es desplaçarà aquest dimarts al seu país per atendre una qüestió d’índole personal.

Donaldson, qui des del primer moment ha comptat amb el permís del club, tornarà divendres per reincorporar-se a la dinàmica de l’equip. El jugador es perdrà entre 4 i 5 sessions de treball, de cara a preparar la visita al Fernando Buesa Arena.

Donaldson se va a los EEUU

Jakim Donaldson volará este martes a los Estados Unidos, con permiso del Menorca Bàsquet. El ala-pívot de Pittsburgh volverá a la isla el próximo viernes, después de atender una cuestión personal.

Baja inesperada para Paco Olmos en la preparación del partido contra el Caja Laboral. El jugador Jakim Donaldson se desplazará este martes a su país para atender una cuestión de índole personal.

Donaldson, quien desde el primer momento ha contado con el permiso del club, volverá el viernes para reincorporarse a la dinámica del equipo. El jugador se perderá entre 4 y 5 sesiones de trabajo, de cara a preparar la visita el Fernando Buesa Arena.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com