Menorca Bàsquet: acord amb Red Asistencial Juaneda

9 diciembre 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

El Menorca Bàsquet i la Red Asistencial Juaneda han arribat a un acord pel què l’equip ACB complementarà els serveis mèdics i sanitaris propis de l’equip ACB, amb l’estructura de d’aquesta empresa líder a Balears en el servei.

L’acord de col·laboració contempla fer us de la xarxa assistencial de la Clínica Juaneda, complementada amb l’aportació de medicaments i equipació. També s’està gestionant una iniciativa que beneficiï als abonats del Menorca Bàsquet, en relació als serveis que ofereix la Red Asistencial Juaneda, i que es publicarà pròximament.

El Menorca Bàsquet ha estat representant pel director general, Oriol Humet, i el jugador Rafa Huertas. Per part de la Red Asistencial Juaneda han assistit José Luis Bosch, director gerent, i Xavier Pons, director mèdic de Clínica Juaneda a Menorca.

“Ës un acord molt important perquè significa que tenim coberta la xarxa assistencial amb una empresa líder a Balears en assistència sanitaria. Per nosaltres es un suport i complement extern important als nostres serveis mèdics, que queda ben cobert amb els especialistes i l’assistència en general que ens oferirà la Clínica Juaneda”, ha expresat el director general del club, Oriol Humet.

L’executiu ha destacat, en tot cas, que el club està fent “un bon treball preventiu. A més tenim un tipus de jugadors joves i amb bones salut, que disminueix el risc de tenir lesions. L’exigència física a l’esport professional és molt alta i sempre hi ha una quota de lesions”.

El director gerent de la Red Asistencial Juaneda a Menorca, José Luis Bosch, ha manifestat que “feia temps que havíem manifestat el nostre interès en col·laborar directament amb el Menorca Bàsquet a través del doctor Nando Salom. Oferim i donam els nostres serveis a una institució del caire professional del Menorca Bàsquet, perquè ampliem així l’oferta del quadre mèdic i la immediatesa en les actuacions necessàries. El nostre compromís amb el cos tècnic i la plantilla és que tinguin una cobertura àmplia i efectiva en qualsevol situació que es doni en llarg de la temporada”.

La presentació de l’acord s’ha tancat amb el desig que la col·laboració entre totes dues parts sigui la mínima, d’aquí a final de temporada, amb la qual cosa quedarà de manifest el bon estat físic dels jugadors de l’equip ACB.

Acuerdo saludable

El Menorca Bàsquet y la Red Asistencial Juaneda han llegado a un acuerdo por el que el equipo ACB complementará los servicios médicos y sanitarios propios del club, con la estructura de de esta empresa líder en Baleares en el servicio.

El acuerdo de colaboración contempla hacer uso de la red asistencial de la Clínica Juaneda, complementada con la aportación de medicamentos y equipación. También se está gestionando una iniciativa que beneficie a los abonados del Menorca Bàsquet, en relación a los servicios que ofrece la Red Asistencial Juaneda, y que se publicará próximamente.

El Menorca Bàsquet ha estado representado por el director general, Oriol Humet, y el jugador Rafa Huertas. Por parte de la Red Asistencial Juaneda han asistido José Luis Bosch, director gerente, y Xavier Pons, director médico de Clínica Juaneda Menorca.

«Es un acuerdo muy importante porque significa que tenemos cubierta la red asistencial con una empresa líder en Baleares en asistencia sanitaria. Para nosotros es un apoyo y complemento externo importante a nuestros servicios médicos, que queda bien cubierto con los especialistas y la asistencia en general que nos ofrecerá la Clínica Juaneda», ha expresado el director general del club, Oriol Humet.

El ejecutivo destacó, en todo caso, que el club está haciendo «un buen trabajo preventivo. Además tenemos un tipo de jugadores jóvenes y con buena salud, que disminuye el riesgo de tener lesiones. En todo caso, la exigencia física en el deporte profesional es muy alta y siempre hay una cuota de lesiones. Este acuerdo de colaboración nos satisface enormemente».

El director gerente de la Red Asistencial Juaneda en Menorca, José Luis Bosch, ha manifestado que «hacía tiempo que habíamos manifestado nuestro interés en colaborar directamente con el Menorca Bàsquet a través del doctor Nando Salom. Ofrecemos y damos nuestros servicios a una institución del carácter profesional del Menorca Bàsquet, porque ampliamos así la oferta del cuadro médico y la inmediatez en las actuaciones necesarias. Nuestro compromiso con el cuerpo técnico y la plantilla es que tengan una cobertura amplia y efectiva en cualquier situación que se dé a lo largo de la temporada «.

La presentación del acuerdo se ha cerrado con el deseo de que la colaboración entre ambas partes sea la mínima, de aquí a final de temporada, con lo que quedará de manifiesto el buen estado físico de los jugadores del equipo ACB.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com