Menorca Bàsquet: visita de jugadors a Ferreries

16 diciembre 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

Radenovic i Limonad van sorprendre i complaure els joves jugadors del CB Ferreries amb la seva presència a una sessió d’entrenament. El Menorca Bàsquet dedica el partit d’aquesta setmana, contra l’Estudiantes, a aquesta localitat.

Les categories de formació del CB Ferreries, i en especial els més menuts, van gaudir d’una hora amb dos dels seus ídols d’ACB. La presència d’Ivan Radenovic i Raviv Limonad generà expectació també entre els majors del club i els pares de les categories de formació, que tenen a Gaspar Roura com a director tècnic.

Els jugadors serbi i israelià, amb molt bon humor i activa participació, van dirigir diversos exercicis, especialment de tir, i en el què tots els participants van millorar el seu percentatge.

L’emoció de comptar amb la presència dels dos jugadors del Menorca Bàsquet es traslladà després a una sala, perquè tots poguessin aconseguir la seva firma o fotografiar-se amb ells. Radenovic i Limonad van tenir una resposta afirmativa per a tots, com si fos un regal avançat de les properes festes.

¡Ferreries es ACB!

Radenovic y Limonad sorprendieron y complacieron a los jóvenes jugadores del CB Ferreries con su presencia en una sesión de entrenamiento. El Menorca Bàsquet dedica el partido de esta semana, frente al Estudiantes, a esta localidad.

Las categorías de formación del CB Ferreries, y en especial los más pequeños, disfrutaron de una hora con dos de sus ídolos de ACB. La presencia de Ivan Radenovic y Raviv Limonad generó expectación también entre los mayores del club y los padres de las categorías de formación, que tienen a Gaspar Roura como director técnico.

Los jugadores serbio e israelí, con muy buen humor y activa participación, dirigieron varios ejercicios, especialmente de tiro, y en el que todos los participantes mejoraron su porcentaje.

La emoción de contar con la presencia de los dos jugadores del Menorca Bàsquet se trasladó después a una sala, para que todos pudieran conseguir su firma o fotografiarse con ellos. Radenovic y Limonad tuvieron una respuesta afirmativa para todos, como si fuera un regalo adelantado de las próximas fiestas.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com