Èxit en el canvi del premi de loteria per accions

30 diciembre 2010 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

La gran majoria dels premiats per la loteria de Nadal del Menorca Bàsquet SAD, que han acudit a la seu del club, han optat per canviar les seves paperetes guanyadores per accions de l’entitat, per tal de contribuir a la vital ampliació de capital del club.

El número que jugava el Menorca Bàsquet SAD en el sorteig de la loteria de Nadal, el 80.247, va ser premiat el passat dimecres 22 de desembre, amb 100 euros per dècim (8 euros per papereta) en coincidir amb la terminació de les dues últimes xifres del segon premi.

Alguns dels afortunats han donat el seu premi íntegrament al Menorca Bàsquet, sense demanar tan sols contraprestació en accions. Altres han dipositat les seves paperetes al club a canvi de títols de propietat; un grup important les han lliurat com una part de la quantitat d’accions que han adquirit, mentre que altres no han passat encara per les oficines de l’entitat.

Una part important dels premiats que han canviat el seu premi per accions han retirat també els certificats acreditatius per tal d’efectuar regals de Reis als seus éssers més propers.

Éxito en el canje del premio de lotería por acciones

La gran mayoría de los agraciados por la lotería de Navidad del Menorca Bàsquet SAD, que han acudido a la sede del club, han optado por canjear sus papeletas ganadoras por acciones de la entidad, con el fin de contribuir a la vital ampliación de capital del club.

El número que jugaba el Menorca Bàsquet SAD en el sorteo de la lotería de Navidad, el 80.247, fue agraciado el pasado miércoles 22 de diciembre, con 100 euros por décimo (8 euros por papeleta) al coincidir con la terminación de las dos últimas cifras del segundo premio.

Algunos de los afortunados han donado su premio íntegramente al Menorca Bàsquet, sin solicitar siquiera contraprestación en acciones. Otros han depositado sus papeletas en el club a cambio de títulos de propiedad; un grupo importante las han entregado como una parte de la cantidad de acciones que han adquirido, mientras que otros no han pasado todavía por la oficinas de la entidad.

Una parte importante de los agraciados que han canjeado su premio por acciones han retirado también los certificados acreditativos con el fin de efectuar regalos de Reyes a sus seres más allegados.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com