DIMECRES HI HA PARTIT (21:00)

10 enero 2011 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

Dimecres i bàsquet ACB. Un menú diferent. El Menorca Bàsquet rep el Bizkaia Bilbao (21:00), compromís NO televisat, únic partit de la temporada que es jugarà entre setmana a l’illa. I, per postres, el club fa una promoció de luxe: ACB per 5 euros!

Rebaixes, costa de gener… el Menorca Bàsquet està a peu de carrer, viu i pateix la realitat socio-econòmica i aposta per la solidaritat en tots els àmbits. Sempre amb l’excusa del millor espectacle: el bàsquet ACB.

Dimecres, 12 de gener, hi ha partit. A les 21 hores, el Bizkaia Bilbao Basket visita el Pavelló Menorca. És el darrer partit de la primera volta a casa –tancarem al Nou Congost, contra l’Assignia Manresa-, és l’únic partit en tota la temporada que es jugarà entre setmana a Menorca. És dels pocs que NO serà televisat aquesta temporada.

Tanmateix, el club vol provocar la solidaritat recíproca. Màximes facilitats econòmiques per assistir a un esdeveniment de luxe i que l’equip de Paco Olmos rebi el millor i màxim suport en un partit important en el camí cap al gran objectiu.

Primera promoció: bàsquet ACB per un mínim de 5 euros (zona blava) i un màxim de 15 euros (zona or). Entrades per gaudir de l’espectacle del millor bàsquet d’Europa a l’abast de totes les butxaques. Ara sí que no hi ha excusa.

Segona promoció: si encara no ets abonat del Menorca Bàsquet, fes-te’n ja a la segona volta. A partir de només 87 euros, apunta’t a l’espectacle de l’ACB i no et perdis les visites del DKV Joventut, Regal Barcelona, Caja Laboral o Real Madrid, entre d’altres.

Si t’abones abans de dimecres, el Menorca Bàsquet et regala el partit contra el Bizkaia Bilbao Basket de la primera volta.

EL MIÉRCOLES HAY PARTIDO (21:00)

Miércoles y baloncesto ACB. Un menú diferente. El Menorca Bàsquet recibe el Bizkaia Bilbao (21:00), compromiso NO televisado, único partido de la temporada que se jugará entre semana en la isla. Y, de postre, el club hace una promoción de lujo: ACB por 5 euros!

Rebajas, cuesta de enero … el Menorca Bàsquet está a pie de calle, vive y sufre la realidad socio-económica y apuesta por la solidaridad en todos los ámbitos. Siempre con la excusa del mejor espectáculo: el baloncesto ACB.

Miércoles, 12 de enero, hay partido. A las 21 horas, el Bizkaia Bilbao Basket visita el Pabellón Menorca. Es el último partido de la primera vuelta en casa-cerraremos el Nou Congost, contra la asignación Manresa-, es el único partido en toda la temporada que se jugará entre semana en Menorca. Es de los pocos que NO será televisado esta temporada.

Sin embargo, el club quiere provocar la solidaridad recíproca. Máximas facilidades económicas para asistir a un evento de lujo y que el equipo de Paco Olmos reciba el mejor y máximo apoyo en un partido importante en el camino hacia el gran objetivo.

Primera promoción: baloncesto ACB por un mínimo de 5 euros (zona azul) y un máximo de 15 euros (zona oro). Entradas para disfrutar del espectáculo del mejor baloncesto de Europa al alcance de todos los bolsillos. Ahora sí que no hay excusa.

Segunda promoción: si aún no eres abonado del Menorca Bàsquet, hazte ya en la segunda vuelta. A partir de sólo 87 euros, apúntate al espectáculo de la ACB y no te pierdas las visitas del DKV Joventut, Regal Barcelona, Caja Laboral o Real Madrid, entre otros.

Si te abonamos antes del miércoles, el Menorca Bàsquet te regala el partido contra el Bizkaia Bilbao Basket de la primera vuelta.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com