El Menorca Bàsquet amb la candidatura de la Serra de Tramuntana

27 enero 2011 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

El Menorca Bàsquet s’adhereix a la campanya per a la recollida de firmes en suport de la declaració de la Serra de Tramuntana (Mallorca) com a Patrimoni Mundial de la UNESCO, en qualitat de paissatge cultural.

Menorca, la illa, sap què significa aspirar a un reconeixement d’aquest nivell. Els seus valors naturals, paisatgístics i etnològics que converteixen l’illa en un gran parc natural, li van valer el nomenament, l’any 1993, de “Reserva de la Biosfera” per part de la UNESCO.

Menorca és sensible a aquest tipus d’iniciatives que promouen la conservació dels espais naturals. I en aquest sentit, el club d’ACB s’ha sumat a la recollida de firmes que a través de www.serradetramuntana.net es promou per fer realitat la declaració de la Serra de Tramuntana com a Patrimoni Mundial de la UNESCO.

El Menorca Bàsquet ha engegat els mecanismes per a la recollida de firmes. El president, Benito Reynés, i el jugador mallorquí Miki Servera han estat els primers en plasmar el seu suport a la candidatura en el document oficial del Consell de Mallorca, com també faran la resta d’integrants de l’equip, el cos tècnic, els consellers i directius i la resta de treballadors del Menorca Bàsquet.

Diumenge, durant el partit entre el Menorca Bàsquet i el DKV Joventut, el club disposarà diferents punts al Pavelló per a la recollida de firmes i a la pista hi haurà una pancarta que reflectirà el suport de l’equip d’ACB.

La iniciativa, impulsada pel Consell de Mallorca, compte amb el suport d’entitats públiques i privades de tots els sectors de la societat balear, interessades en la conservació i gestió del paisatge de la Serra de Tramuntana.

El Menorca Bàsquet con la candidatura de la Serra de Tramuntana

El Menorca Bàsquet se adhiere a la campaña para la recogida de firmas en apoyo de la declaración de la Serra de Tramuntana (Mallorca) como Patrimonio Mundial de la UNESCO, en calidad de paisaje cultural.

Menorca, la isla, sabe qué significa aspirar a un reconocimiento de este nivel. Sus valores naturales, paisajísticos y etnológicos que convierten la isla en un gran parque natural, le valieron el nombramiento, en 1993, de «Reserva de la Biosfera» por parte de la UNESCO.

Menorca es sensible a este tipo de iniciativas que promueven la conservación de los espacios naturales. Y en este sentido, el club de ACB ha sumado a la recogida de firmas que a través de www.serradetramuntana.net se promueve para hacer realidad la declaración de la Serra de Tramuntana como Patrimonio Mundial de la UNESCO.

El Menorca Bàsquet ha puesto en marcha los mecanismos para la recogida de firmas. El presidente, Benito Reynés, y el jugador mallorquín Miki Servera han sido los primeros en plasmar su apoyo a la candidatura en el documento oficial del Consell de Mallorca, así como harán el resto de integrantes del equipo, el cuerpo técnico, los consejeros y directivos y demás trabajadores del Menorca Bàsquet.

El domingo, durante el partido entre el Menorca Bàsquet y el DKV Joventut, el club dispondrá diferentes puntos en el Pabellón para la recogida de firmas y en la pista habrá una pancarta que reflejará el apoyo del equipo de ACB.

La iniciativa, impulsada por el Consell de Mallorca, cuenta con el apoyo de entidades públicas y privadas de todos los sectores de la sociedad balear, interesadas en la conservación y gestión del paisaje de la Sierra de Tramuntana.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com