Col•laboració acadèmica ACB

2 febrero 2011 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto
Iván Llabrés

Iván Llabrés ha viscut una experiència única i, a la vegada, ha servit per enriquir i completar la seva formació acadèmica. Aquest jove de Ciutadella s’ha integrat una setmana al cos tècnic d’ACB per completar el Pràcticum de la carrera de C.A.F.E.

Iván Llabrés ha tingut el privilegi de fer part del seu treball de carrera, la llicenciatura en C.A.F.E. (Ciències de l’Activitat Física i l’Esport o I.N.E.F.), com un membre més del cos tècnic del Menorca Bàsquet d’ACB. Llabrés, de 22 anys, fa el quart curs de la llicenciatura i ha optat perquè l’equip de la seva illa li serveixi d’eina per concloure amb èxit aquest tram de la seva formació acadèmica.

Aquest jove estudiant, format com a jugador de bàsquet al CB Ciutadella i actualment en diferents equips de Catalunya, s’ha integrat a la dinàmica dels homes de Paco Olmos com a observador de tot el què passa a la pista durant dues setmanes.

“M’interessa veure, aprendre i analitzar la dinàmica d’un equip professional a la pista en general i concretar tots els rols dels membres del cos tècnic”, ha explicat Iván Llabrés a menorcabasquet.com.

Llabrés ha agraït totes les facilitats que el club li ha donat per desenvolupar aquesta feina de final de carrera, que li ha permès absorbir nous coneixements, punts de vista, intercanviar vivències i informació i enregistrar els entrenaments de Paco Olmos.

Colaboración académica ACB

Iván Llabrés ha vivido una experiencia única y, a la vez, ha servido para enriquecer y completar su formación académica. Este joven de Ciutadella se ha integrado una semana en el cuerpo técnico del Menorca Bàsquet de ACB para completar el Prácticum de la carrera de CAFD.

Iván Llabrés ha tenido el privilegio de hacer parte de su trabajo de carrera, la licenciatura en CAFD (Ciencias de la Actividad Física y el Deporte o INEF), como un miembro más del cuerpo técnico del Menorca Bàsquet de ACB. Llabrés, de 22 años, está en el cuarto curso de la licenciatura y ha optado por que el equipo de su isla le sirva de herramienta para concluir con éxito este tramo de su formación académica.

Este joven estudiante, formado como jugador de baloncesto en el CB Ciutadella y actualmente en diferentes equipos de Cataluña, se ha integrado en la dinámica de los hombres de Paco Olmos como observador de todo lo que pasa en la pista durante dos semanas.

«Me interesa ver, aprender y analizar la dinámica de un equipo profesional en la pista en general y concretar todos los roles de los miembros del cuerpo técnico», explicó Iván Llabrés a menorcabasquet.com.

Llabrés ha agradecido todas las facilidades que el club le ha dado para desarrollar este trabajo de final de carrera, que le ha permitido absorber nuevos conocimientos, puntos de vista, intercambiar vivencias e información y registrar los entrenamientos de Paco Olmos.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com