Accionista afortunada: a la Copa del Rei!

8 febrero 2011 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto
juana medina

Joana Medina Durá ha estat l’accionista afortunada en el sorteig de dos abonaments per assistir a la Copa del Rei Madrid 2011, del 10 al 13 de febrer. Ella serà la representant de l’afició del Menorca Bàsquet a les 96 hores d’alta tensió!

Joana Medina Durá és l’abonada 3.180 del Menorca Bàsquet SAD i accionista de l’entitat, juntament amb tota la seva família –“excepte el ca”, puntualitza ella- des de la creació de la Societat Anònima Esportiva. L’aficionada està enganxada i compromesa amb el projecte ACB i no ha dubtat a l’hora de donar suport amb l’adquisició de nou capital social.

Aquesta aficionada nascuda a Ciutadella, però que viu a Maó des de fa 33 anys, delegarà el premi en la seva filla Carmen Illescas i el seu gendre Manuel Benito, seguidors del Menorca Bàsquet i grans amants de l’esport de la cistella, una afició que els ha portat a viatjar per tot el món amb l’excusa de gaudir d’aquest espectacle.

El Menorca Bàsquet vol compensar els aficionats que subscriuen accions en l’ampliació de capital de la SAD iniciada el passat 13 de desembre. Primer van ser dues places pel viatge de l’equip a Sevilla i ara el premi han estat dos abonaments per convertir-se en privilegiats protagonistes a la grada del Palacio de Deportes de la Comunidad de Madrid.

Subscriure accions té doble premi: el d’ajudar a mantenir a Menorca el millor espectacle de la cistella a Europa, amb il·lusió, suport i compromís, i la possibilitat de participar en els sortejos del Menorca Bàsquet. El següent, en el què entraran tots els aficionats que subscriguin accions abans del 23 de febrer, són 2 places pel viatge de l’equip a Màlaga per enfrontar-se a l’Unicaja.

Accionista afortunada: ¡a la Copa del Rey!

Joana Medina Durá ha sido la accionista afortunada en el sorteo de dos abonos para asistir a la Copa del Rey Madrid 2011, del 10 al 13 de febrero. Ella será la representante de la afición del Menorca Bàsquet en las ¡96 horas de alta tensión!

Joana Medina Durá es la abonada 3180 del Menorca Bàsquet SAD y accionista de la entidad, junto con toda su familia -«excepto el perro», puntualiza ella- desde la creación de la Sociedad Anónima Deportiva. La aficionada está enganchada y comprometida con el proyecto ACB y no ha dudado a la hora de apoyar con la adquisición de nuevo capital social.

Esta aficionada nacida en Ciutadella, pero que vive en Maó desde hace 33 años, delegará el premio en su hija Carmen Illescas y su yerno Manuel Benito, seguidores del Menorca Bàsquet y grandes amantes del deporte de la canasta, una afición que les ha llevado a viajar por todo el mundo con la excusa de disfrutar de este espectáculo.

El Menorca Bàsquet quiere compensar a los aficionados que suscriben acciones en la ampliación de capital de la SAD iniciada el pasado 13 de diciembre. Primero fueron dos plazas para el viaje del equipo a Sevilla y ahora el premio han sido dos abonos para convertirse en privilegiados protagonistas en la grada del Palacio de Deportes de la Comunidad de Madrid.

Suscribir acciones tiene doble premio: el de ayudar a mantener en Menorca el mejor espectáculo de la canasta en Europa, con ilusión, apoyo y compromiso, y la posibilidad de participar en los sorteos del Menorca Bàsquet. El siguiente, en el que entrarán todos los aficionados que suscriban acciones antes del 23 de febrero, son 2 plazas para el viaje del equipo a Málaga para enfrentarse al Unicaja.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com