ACTUALITAT MENORCA BÀSQUET Sanders i Caio, en positiu

17 marzo 2011 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto
Melvin Sanders, a per totes

Melvin Sanders i Caio Torres transmeten a duo la bona sintonia que es respira al vestidor del Menorca Bâsquet. Els jugadors encaren el pròxim compromís a Saragossa amb el màxim entusiasme, després d’una setmana de feina positiva.

Avui fa un mes que Melvin Sanders arribava al Pavelló Menorca via Tourline Express. Des de l’aleshores, el jugador nascut a Pine Bluff (Arkansas) s’ha destacat com un excel·lent generador de positivisme i optimisme cap als seus nous companys.

L’etern somriure al rostre de Sanders només el permet transmetre missatges positius, “estem millorant com a equip. Cada vegada tot funciona millor i jo m’estic habituant al joc dels companys. Hem de seguir lluitant i esperem guanyar”.

El tren de l’ACB per al Menorca Bàsquet s’atura diumenge (12:30) a l’estació del Pavelló Príncep Felip. El CAI Saragossa, que acaba de sumar la onzena victòria contra el Fuenlabrada, és el rival. Sanders no té complexes en aquest sentit, “el darrer partit contra el Barça, l’equip va mostrar el seu esperit, una gran capacitat de lluita i que no tira la tovallola. Això és molt bona senyal per jugar contra qualsevol equip”.

Al seu costat, Caio Torres assenteix amb el cap. El pivot de Sao Paulo, com la resta de l’equip, “preparam el partit com si fos el darrer. Sabem que si començam com vam fer-ho contra el Barcelona podrem guanyar”.

La dinàmica de treball ha estat molt positiva en cadasquna de les sessions que ha dirigit Paco Olmos i el seu cos tècnic, “sabem que podem fer-ho millor. En aquest sentit tenim el cap clar”.

Torres prefereix no valorar el rival i sí assegurar que “el partit contra el Barça ens va servir per demostrar-nos que podemo competir contra qualsevol equip, fins i tot contra el millor d’Europa. Vam jugar d’igual a igual, la qual cosa ens permet creure que encara podem arribar lluny a la competició”.

Radenovic, entre cotons

Ivan Radenovic segueix el pla de rehabilitació de la distensió del lligament lateral extern del turmell dret que va patir a Granada. El jugador serbi ha contactat avui per primera vegada amb el parquet i ha realitzat l’escalfament i un exercici de la sessió matinal de l’equip. El concurs de l’ala-pivot en el partit de diumenge dependrà de l’evolució de la lesió les pròximes hores. La decisió de si forma part de l’expedició es prendrà després de la darrera sessió al Pavelló Menorca, el divendres al migdia.

SANDERS I CAIO, EN POSITIVO

Melvin Sanders y Caio Torres transmiten a dúo la buena sintonía que se respira en el vestuario del Menorca Bàsquet. Los jugadores encaran el próximo compromiso en Zaragoza con el máximo entusiasmo, después de una semana de trabajo positiva.

Hoy hace un mes que Melvin Sanders llegaba al Pavelló Menorca vía Tourline Express. Desde el entonces, el jugador nacido en Pine Bluff (Arkansas) se ha destacado como un excelente generador de positivismo y optimismo hacia sus nuevos compañeros.

La eterna sonrisa en el rostro de Sanders sólo le permite transmitir mensajes positivos, «estamos mejorando como equipo. Cada vez todo funciona mejor y yo me estoy habituando al juego de los compañeros. Tenemos que seguir luchando y esperamos ganar».

El tren de la ACB para el Menorca Bàsquet se detiene el domingo (12:30) en la estación del Pabellón Príncipe Felipe. El CAI Zaragoza, que acaba de sumar la undécima victoria contra el Fuenlabrada, es el rival. Sanders no tiene complejos en este sentido, «el último partido contra el Barça, el equipo mostró su espíritu, una gran capacidad de lucha y que no tira la toalla. Esto es muy buena señal para jugar contra cualquier equipo».

A su lado, Caio Torres asiente con la cabeza. El pívot de Sao Paulo, como el resto del equipo, «preparamos el partido como si fuera el último. Sabemos que si empezamos como supimos hacerlo contra el Barcelona podremos ganar».

La dinámica de trabajo ha sido muy positiva en cada una de las sesiones que ha dirigido Paco Olmos y su cuerpo técnico, «sabemos que podemos hacerlo mejor. En este sentido tenemos la cabeza despejada».

Torres prefiere no valorar al rival y sí asegurar que «el partido contra el Barça nos sirvió para demostrarnos que podemos competir contra cualquier equipo, incluso contra el mejor de Europa. Jugamos de igual a igual, lo que nos permite creer que aún podemos llegar lejos en la competición».

Radenovic, entre algodones

Ivan Radenovic sigue el plan de rehabilitación de la distensión del ligamento lateral externo del tobillo derecho que sufrió en Granada. El jugador serbio ha contactado hoy por primera vez con el parquet y ha realizado el calentamiento y un ejercicio de la sesión matinal del equipo. El concurso del ala-pívot en el partido del domingo dependerá de la evolución de la lesión las próximas horas. La decisión de si forma parte de la expedición se tomará después de la última sesión en el Pavelló Menorca, el viernes al mediodía.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com