Cajasol: el partit de Maó

4 abril 2011 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto
Menorca Bàsquet

El Menorca Bàsquet dedicarà el partit de dissabte, 9 d’abril, contra el Cajasol (19:00; no serà televisat), al municipi de Maó. Amb aquesta acció, el club completa el programa ‘Som Menorca’ dirigit als pobles i els seus col·lectius.

Un parell de jugadors de la plantilla d’ACB visitaran dimecres el Col·legi La Salle Maó, bressol fa 64 anys del naixement de l’equip que ha derivat en l’actual Menorca Bàsquet. Els alumnes d’infantil i primària, molts d’ells també jugadors del club, podran conèixer d’aprop alguns dels seus ídols, compartir uns moments amb ells al pati i a les aules, interessar-se per la seva professió i demanar-los autògrafs i fotografies.

Amb aquesta acció, el Menorca Bàsquet completa el programa social “Som Menorca” dirigit als pobles i els seus col·lectius, que ha dinamitzat la presència de l’equip ACB arreu dels vuit municipis de l’illa i ha fidelitzat els seus seguidors, incrementats en la franja més jove amb les visites a diferents col·legis i clubs.

També amb motiu d’aquest partit contra el Cajasol dedicat a Maó, la SAD ha posat un preu especial a les entrades per tot aquell que acrediti esser resident del municipi. En la venda anticipada a les oficines del club –de dilluns a divendres- tindran un 50% de descompte i un 30% si compren l’entrada a taquilla, el mateix dia de partit.

Les entrades amb descompte especial les poden adquirir al Pavelló Menorca, en horari d’oficina, de dilluns a divendres (8.30 a 14.30; 17 a 19.30) o el dia del partit, dues hores abans de l’inici.

El preus de les entrades per aquest partit són de 25 euros (zona blava), 29 (groga), 35 (verda) i 45 (vermella).

Les promocions que fa el Menorca Bàsquet SAD per aquesta jornada 29, contra el Cajasol, no són acumulables.

Cajasol: el partido de Maó

El Menorca Bàsquet dedicará el partido del sábado, 9 de abril, contra el Cajasol (19:00; no será televisado), al municipio de Maó. Con esta acción, el club completa el programa ‘Somos Menorca’ dirigido a los pueblos y sus colectivos.

Un par de jugadores de la plantilla de ACB visitarán el miércoles el Colegio La Salle Mahón, cuna hace 64 años del nacimiento del equipo que ha derivado en el actual Menorca Bàsquet. Los alumnos de infantil y primaria, muchos de ellos también jugadores del club, podrán conocer de cerca a algunos de sus ídolos, compartir unos momentos con ellos en el patio y las aulas, interesarse por su profesión y pedirles autógrafos y fotografías.

Con esta acción, el Menorca Bàsquet completa el programa social «Somos Menorca» dirigido a los pueblos y sus colectivos, que ha dinamizado la presencia del equipo ACB en los ocho municipios de la isla y ha fidelizado a sus seguidores, incrementados en la franja más joven con las visitas a diferentes colegios y clubes.

También con motivo de este partido contra el Cajasol dedicado a Maó, la SAD ha puesto un precio especial en las entradas para todo aquel que acredite ser residente del municipio. En la venta anticipada en las oficinas del club -de lunes a viernes- tendrán un 50% de descuento y un 30% si compran la entrada en taquilla, el mismo día de partido.

Las entradas con descuento especial las pueden adquirir en el Pabellón Menorca, en horario de oficina, de lunes a viernes (8.30 a 14.30; 17 a 19.30) o el día del partido, dos horas antes del inicio.

Los precios de las entradas para este partido son de 25 euros (zona azul), 29 (amarilla), 35 (verde) y 45 (roja).

Las promociones que hace el Menorca Bàsquet SAD para esta jornada 29, contra el Cajasol, no son acumulables.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com