Comunicat Federeció de Penyes del Real Mallorca

23 mayo 2011 | Por Redacción | Categoria: 1ª División, Fútbol

15 anys te el meu  amor

Federació de Penyes

La Federació de Penyes Mallorquinistes i el RCD Mallorca feliciten a l’afició mallorquinista per seguir un altre any en Primera Divisió en la qual serà la quinzena temporada consecutiva en la màxima categoria, alhora que agraeixen profundament la resposta de l’afició en una cita transcendental per a l’entitat. La resposta de l’afició ha estat espectacular, amb 23.343 espectadors a l’Iberostar Estadi, a l’altura del repte que tenia davant ell l’equip, aconseguir la permanència a Primera Divisió. El Club lamenta no haver pogut brindar un triomf a l’afició que hagués evitat el tremend sofriment viscut en una nit per recordar ja per a tota la vida, però amb un gran final que passa a formar part de la ja gairebé centenària història del RCD Mallorca.

Aquesta jornada que serà tan recordada com l’ascens a Vallecas, com el de Logronyo, com el de Vallejo…, o com la salvació davant el Valladolid o davant el Betis, ja més recents.

Des de la Federació de Penyes volem donar les gràcies igualment a la colla de dimonis Sa Cova des fossar de Sineu i Santa Maria, els quals varen fer que la rebuda a l’equip fos històrica. Així com tots els mallorquinistes que es varen congregar a la rebuda que va preparar aquesta Federació dues hores abans del partit.

La Federació de Penyes i el Club volen agrair també als mitjans de comunicació el seu esforç informatiu en una setmana transcendental per al futur del Club. No hi ha cap dubte que el treball dels mitjans de comunicació ha estat fonamental per remoure en la societat mallorquina el sentiment de voler seguir sent una illa de Primera Divisió.

Si para alguna cosa ha servit aquesta terrible setmana ha estat per adonar-nos realment de quina significa estar a Primera Divisió, de la importància que té per a l’afició però també per a la societat mallorquina ser de Primera Divisió.

Diuen que de vegades cal perdre alguna cosa per valorar-ho, en el cas de la Primera Divisió no ha fet mancada perdre-la, perquè Mallorca sencera ha demostrat que volia ser de Primera.

El crit col·lectiu que definirà una setmana esgotadora emocionalment però finalment feliç per a tots és “SOM I SEREM DE PRIMERA DIVISIÓ!” EL MALLORCA I VISCA LA NOSTRA GENT!!

VISCA

LV