David Navarro ya tira

29 julio 2011 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto
Presentación David Navarro

David Navarro ya tira Y puntúa, Aunque, de momento, no los puntos que necesitará el Menorca Bàsquet del escolta de Esparreguera. Navarro ha sido presentado en el complejo Paintball Te Pillé Gotcha de Ciutadella. Nuevas sensaciones, misma puntería.

 

La nueva empresa colaboradora del Menorca Bàsquet, Paintball TPG Menorca, ha descubierto para David Navarro este juego deportivo, que ayuda a descargar adrenalina y del que ya ha tomado buena nota el ex jugador de Girona y Valencia.

 

En su presentación ante los medios, David Navarro ha reiterado su alegría e ilusión por incorporarse al proyecto del Menorca Bàsquet, “llego en un buen momento. He pasado por todas las categorías de nivel nacional, y tras dar el salto a la ACB la temporada pasada, aprendí mucho de esa experiencia, que me servirá para mi venida a Menorca. Es un club importante, que luchará por estar en las posiciones de arriba. Ese era mi objetivo, en caso de no poder seguir en la ACB. Y ayudar al máximo al club y al equipo para que todo vaya bien”.

 

Navarro es consciente que su llegada a despertado expectación en una isla tan baloncestística como Menorca, “es una motivación más. Allá donde voy doy siempre mi máximo. No siento ningún tipo de presión, porque pondré sobre la pista todo lo que me han enseñado y he aprendido durante estos años”.

 

El director deportivo Tisi Reynés ha destacado de la adquisición para el proyecto insular “sus ganas de incorporarse. Posee unas características técnicas y tácticas muy completas. Tira, penetra, defiende y encaja perfectamente con el jugador de carácter que buscábamos. Seguramente será un jugador importante y que hará disfrutar a la afición, sobretodo con sus potentes acciones hacia canasta”.

 

Reynés ha hecho un repaso a la trayectoria de David Navarro, en la que ha destacado su formación en la prolífica cantera del Manresa y en la que creció con compañeros de generación como Rafa Martínez o Guillem Rubio. Su progresión en las competiciones FEB hasta alcanzar su máximo nivel, de momento, la temporada pasada con el Girona de Ricard Casas, con unos promedios de MVP, y la posterior incorporación al Power Electronics Valencia de Svetislav Pesic, para ser jugador de rotación en Copa, ACB y Euroliga.

 

Para acabar, el ejecutivo menorquín ha destacado que mientras esté en la isla, David Navarro participará en una serie de sesiones de mejora de técnica individual a cargo del preparador Gaspar Roura.

 

 

David Navarro ja tira

I puntua. Encara que, de moment, no els punts que necessitarà el Menorca Bàsquet de l’escorta d’Esparreguera. Navarro ha estat presentat en el complex Paintball Te Pillé Gotcha de Ciutadella. Noves sensacions, mateixa punteria.

La nova empresa col·laboradora del Menorca Bàsquet, Paintball TPG Menorca, ha descobert per David Navarro aquest joc esportiu, que ajuda a descarregar adrenalina i del qual ja ha pres bona nota l’ex jugador de Girona i València.

En la seva presentació davant els mitjans, David Navarro ha reiterat la seva alegria i il·lusió per incorporar-se al projecte del Menorca Bàsquet, «arribo en un bon moment. He passat per totes les categories de nivell nacional, i després de donar el salt a l’ACB la temporada passada, vaig aprendre molt d’aquesta experiència, que em servirà per a la meva vinguda a Menorca. És un club important, que lluitarà per estar en les posicions de dalt. Aquest era el meu objectiu, en cas de no poder seguir a l’ACB. I ajudar al màxim al club i a l’equip perquè tot vagi bé».

Navarro és conscient que la seva arribada ha despertat expectació en una illa tan basquetbolística com Menorca, «és una motivació més. Allà on vaig dono sempre el màxim de mi. No sento cap tipus de pressió, perquè posaré sobre la pista tot el que m’han ensenyat i he après durant aquests anys».

El director esportiu Tisi Reynés ha destacat de l’adquisició per al projecte insular «les seves ganes d’incorporar-se. Posseeix unes característiques tècniques i tàctiques molt completes. Tira, penetra, defensa i encaixa perfectament amb el jugador de caràcter que buscàvem. Segurament serà un jugador important i que farà gaudir a l’afició, sobretot amb les seves potents accions cap a cistella».

Reynés ha fet un repàs a la trajectòria de David Navarro, en què ha destacat la seva formació a la prolífica pedrera del Manresa i on va créixer amb companys de generació com Rafa Martínez o Guillem Rubio. La seva progressió en les competicions FEB fins arribar al seu màxim nivell, de moment, la temporada passada amb el Girona de Ricard Casas, amb unes mitjanes de MVP, i la posterior incorporació al Power Electronics València de Svetislav Pesic, per ser jugador de rotació en Copa , ACB i Eurolliga.

 

Per acabar, l’executiu menorquí ha destacat que mentre estigui a Menorca, David Navarro farà una sessions de millota de tècnica individual amb el preparador Gaspar Roura.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com