Oberta la inscripció del planter

2 septiembre 2011 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

El Menorca Bàsquet obre a partir d’aquest dilluns, dia 5 de setembre, el període d’inscripció dels jugadors/es que vulguin formar part dels equips de formació del club.

 

Per a més informació es poden dirigir a la oficina del Pavelló del Col·legi La Salle Maó (dilluns, dimarts, dijous i divendres, de 17.30 a 19.30) o mitjançant l’adreça electrònica cantera@menorcabasquet.com.

 

L’objectiu del Menorca Bàsquet, des de la vessant formativa, és promocionar l’esport i els valors humans que a partir d’aquest es poden transmetre. En aquesta línia, el club presentà la temporada passada 13 equips, comptà amb més de 200 esportistes i arribà a un acord de vinculació amb cinc escoles del municipi de Maó. Un programa de col·laboració i foment del bàsquet amb La Salle Maó –bressol del club-, Sant Josep, Verge de Gràcia, Verge del Carme i Mateu Fontirroig. I que aquesta temporada es pot incrementar amb la incorporació al programa del col·legi públic Sa Graduada.

 

L’organigrama del bàsquet de formació del Menorca Bàsquet està encapçalat per Xec Pons, como a director del planter, i Miguel Fernández, director tècnic. Ambdos continuen, com també els entrenadors-professors que promouen el bàsquet i la formació personal com Joan Junoy, Carles Solà, Sonia Sastre, Rosa Sánchez, Alberto Díaz, Álvaro Vaquero y Juanlu Carretero.

 

La majoria d’aquests entrenador el títol d’entrenador superior i una àmplia experiència en edats d’iniciació i formació, i la resta de primer o segon nivell, amb expectatives de promocionar-se també en l’estrat superior.

 

El Menorca Bàsquet coordinarà també, conjuntament amb el club d’Es Castell, l’escola municipal de la localitat. Álvaro Vaquero en serà el responsable.

Francesc Sabaté i Ricard Fanals reforçaran l’àrea tècnica. Dues incorporacions de luxe per cobrir les ‘baixes’ de Toni Coca –ascendit al primer equip- i Xavi Carreras, entrenador del Sant Lluís, equip vinculat de Primera Nacional. Tato Airós s’integra exclusivament en el club d’Es Castell i Liam Lane abandonar l’illa per anar a estudiar. D’altra banda, Chus Ainsa i Betty Salat, integrades les darreres temporades també al planter, abandonen temporalment el club per seguir la seva carrera com a jugadores.

 

 

 

 

Abierta la inscripción de cantera

El Menorca Bàsquet abre a partir de este lunes, día 5 de septiembre, el periodo de inscripción de los jugadores/as que quieran formar parte de los equipos de formación del club.

Para más información se pueden dirigir a la oficina del Pabellón del Colegio La Salle Mahón (lunes, martes, jueves y viernes, de 17.30 a 19.30) o mediante la dirección electrónica cantera@menorcabasquet.com.

El objetivo del Menorca Bàsquet, desde la vertiente formativa, es promocionar el deporte y los valores humanos que a partir de éste se pueden transmitir. En esta línea, el club presentó la pasada temporada 13 equipos, contó con más de 200 deportistas y llegó a un acuerdo de vinculación con cinco escuelas del municipio de Mahón. Un programa de colaboración y fomento del baloncesto con La Salle Mahón-cuna del club-, San José, Virgen de Gracia, Virgen del Carmen y Mateu Fontirroig. Y que esta temporada puede incrementarse con la incorporación al programa del colegio público Sa Graduada.

El organigrama del baloncesto de formación del Menorca Bàsquet está encabezado por Xec Pons, como director de cantera, y Miguel Fernández, como director técnico. Ambos continúan, así como los entrenadores-profesores que promueven el baloncesto y la formación personal como Joan Junoy, Carles Solà, Sonia Sastre, Rosa Sánchez, Alberto Díaz, Álvaro Vaquero y Juanlu Carretero.

La mayoría de estos entrenadores poseen el título de entrenador superior y una amplia experiencia en edades de iniciación y formación, y el resto de primer o segundo nivel, con expectativas de promocionarse también en el estrato superior.

El Menorca Bàsquet coordinará también, conjuntamente con el club de Es Castell, la escuela municipal de la localidad. Álvaro Vaquero será el responsable.

Francesc Sabaté y Ricard Fanals reforzarán el área técnica. Dos incorporaciones de lujo para cubrir las ‘bajas’ de Toni Coca -ascendido al primer equipo- y Xavi Carreras, entrenador del Sant Lluís, equipo vinculado de Primera Nacional. Tato Airós se integra exclusivamente en el club de Es Castell y Liam Lane abandona la isla para ir a estudiar. Por otra parte, Chus Ainsa y Betty Salat, integradas las últimas temporadas también en la cantera, abandonan temporalmente el club para seguir su carrera como jugadoras.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com