El Consell de Menorca renueva el apoyo al Menorca Bàsquet

22 septiembre 2011 | Por Redacción | Categoria: Baloncesto

Apoyo institucional
Santiago Tadeo, presidente del Consell Insular de Menorca, ha recibido en recepción oficial al equipo del Menorca Bàsquet, encabezado por el presidente Benito Reynés. Ambas instituciones han renovado los vínculos de una asociación que genera sentimiento de isla.

La máxima institución insular, el Consell de Menorca, ha escenificado este jueves al mediodía la renovación del apoyo que el Menorca Bàsquet recibirá una temporada más. El presidente Santiago Tadeo, junto con el equipo de gobierno y el portavoz socialista, Marc Pons, han recibido a la representación del club, que encabezaba el presidente Benito Reynés.

La Sala de Plenos del CIM ha sido el lugar escogido para simbolizar la continuidad de una relación que, a través del baloncesto de élite, ha permitido dar a conocer Menorca en el ámbito deportivo, social y empresarial.

El presidente Tadeo ha reconocido, en su alocución, la dimensión de isla que el Menorca Bàsquet genera, exporta y transmite. «Presencié el partido del Memorial Timoner y el equipo ciertamente ha generado mucha ilusión entre los aficionados. No tengo ninguna duda de que el Menorca Bàsquet volverá a tener el apoyo y el impulso que ha tenido siempre desde la grada. Y por parte del Consell, que no tengan tampoco ninguna duda de que tendrán el apoyo institucional que, dentro de nuestras posibilidades, podamos aportar”, señaló Tadeo.

Benito Reynés, por su parte, recordó que el Menorca Bàsquet «es un producto de todos y su existencia se debe, en buena medida, al apoyo que las instituciones dieron a la hora de dar el salto cualitativo a la máxima categoría. El Menorca Bàsquet es un proyecto de isla que necesita del apoyo de todos para ser una realidad y esperamos, una vez más, poder contar con la presencia activa de todas las instituciones”.

Juanjo Pons, conseller de Cooperación, Deportes y Vivienda, ha iniciado el acto recordando su vertiente como deportista de élite y reconociendo el mérito de un club que arrastra un seguimiento nunca visto en la isla. Pons ha dado la enhorabuena al equipo y les ha deseado suerte para la temporada que comienza el sábado.

Eugenio Hernández, vicepresidente del Menorca Bàsquet, ha completado la comitiva menorquinista junto con el director general, Oriol Humet, el director deportivo Tisi Reynés, el cuerpo técnico con Josep Maria Berrocal a la cabeza y Urko Otegi, como capitán, liderando la representación de la plantilla.

El acto se ha cerrado con el intercambio de regalos institucionales y una fotografía de grupo en la Sala de Plenos del CIM.

Estalonament institucional

 

Santiago Tadeo, president del Consell Insular de Menorca, ha rebut en recepció oficial l’equip del Menorca Bàsquet, encapçalat pel president Benito Reynés. Ambdues institucions han renovat els vincles d’una associació que genera sentiment d’illa.

 

La màxima institució insular, el Consell de Menorca, ha escenificat aquest dijous migdia la renovació del suport que el Menorca Bàsquet rebrà una temporada més. El president Santiago Tadeo, juntament amb l’equip de govern i el portaveu socialista, Marc Pons, han rebut la representació del club, que encapçalava el president Benito Reynés.

 

La Sala de Plens del CIM ha estat el lloc escollit per simbolitzar la continuïtat d’una relació que, a través del bàsquet d’elit, ha permès donar a conèixer Menorca en l’àmbit esportiu, social i empresarial.

 

El president Tadeo ha reconegut, en la seva locució, la dimensió d’illa que el Menorca Bàsquet genera, exporta i transmet. “Vaig presenciar el partit del Memorial Timoner i l’equip certament ha generat molta il·lusió entre els aficionats. No tinc cap dubte que el Menorca Bàsquet tornarà a tenir el suport i l’impuls que ha tingut sempre des de la grada. I per part del Consell, que no tinguin tampoc cap dubte que tindran el suport institucional que, dins les nostres possibilitats, puguem aportar”, ha assenyalat Tadeo.

 

Benito Reynés, per la seva part, ha recordat que el Menorca Bàsquet “és un producte de tots i la seva existència es deu, en bona mida, al suport que les institucions van donar a l’hora de fer el salt qualitatiu a la màxima categoria. El Menorca Bàsquet és un projecte d’illa que necessita del suport de tots per ser una realitat i esperem, una vegada més, poder contar amb la presència activa de totes les institucions”.

 

Juanjo Pons, conseller de Cooperació, Esports i Habitatge, ha encetat l’acte recordant la seva vessant com a esportista d’elit i reconeixent el mèrit d’un club que arrossega un seguiment mai vist a l’illa. Pons ha donat l’enhorabona a l’equip i els ha desitjat sort per a la temporada que comença dissabte.

 

Eugenio Hernández, vicepresident del Menorca Bàsquet, ha completat la comitiva menorquinista juntament amb el director general, Oriol Humet, el director esportiu Tisi Reynés, el cos tècnic amb Josep Maria Berrocal al capdavant i Urko Otegi, com a capità, liderant la representació de la plantilla.

 

L’acte s’ha tancat amb l’intercanvi de regals institucionals i una fotografia de grup a la Sala de Plens del CIM.

Recuerda si eres entrenador, jugador, directivo de un club o de una federación, o estás relacionado de alguna forma con este maravilloso deporte y te gusta escribir y compartir las novedades y noticias de vuestra actividad deportiva, aquí puedes hacerlo gratuitamente y llegar a toda la comunidad.
deportebalear@gmail.com